  • 21. Data: 2011-02-27 08:32:52
    Temat: Re: Fiat panda - drążek kierowniczy
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-02-24 12:10, arch pisze:

    > No własnie tak tez sie domyślałem, sądząc z oględzin. Oczekiwałem
    > tylko jakiegoś potwierdzenia.
    > Fakt, moze to być maglownica, ale postanowiłem najpierw wymienić
    > właśnie drążki.
    >
    > dzieki wszystkim za odzew.
    >
    > arch

    Panda nie stara, więc wątpię żeby już były luzy wewnątrz magla.
    Jabłuszka do wymiany, nie jest to jakiś straszny koszt, jednak po
    wymianie trzeba jechać na ustawienie kątów kół :)

    Pozdrawiam !

  • 22. Data: 2011-02-27 17:56:41
    Od: mis <m...@u...pl>

    > Zupełnie? To znaczy jak?
    > Zamiast orbitrola jest czujnik na kolumnie kierownicy, a zamiast
    > siłownika silnik elektryczny,

    Tak, nie ma żadnej hydrauliki, tylko silnik elektryczny, przekładnia
    mechaniczna i elektronika sterująca. Tu masz opis:

    http://zssplus.pl/www_publikacje/publikacje42.htm

    miś

  • 23. Data: 2011-02-28 07:22:19
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-02-27 17:56, mis pisze:

    > Tak, nie ma żadnej hydrauliki, tylko silnik elektryczny, przekładnia
    > mechaniczna i elektronika sterująca. Tu masz opis:

    Czyli jak napisałem: zamiast orbitrola - czujnik, a zamiast pompy i
    siłownika - silnik. Nie zmienia to faktu, że ogólna budowa przekładni
    jest taka sama. Wciąż nie widzę tej "zupełności".

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia