  • 1. Data: 2011-02-23 21:21:40
    Temat: Fiat panda - drążek kierowniczy
    Od: arch <s...@w...pl>

    Witam,
    czy ktoś z was wie, i może podzielić się tą wiedzą, jak wymienić
    drążek kierowniczy w fiacie panda (2004 r.). Szukałem na różnych
    forach ale niestety nie znalazłem takiego tematu. Więc może ktoś tutaj
    juz to przerabiał...

    pozdrawiam

    arch

  • 2. Data: 2011-02-23 21:53:24
    Temat: Re: Fiat panda - drążek kierowniczy
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >drążek kierowniczy w fiacie panda (2004 r.). Szukałem na różnych
    >forach ale niestety nie znalazłem takiego tematu. Więc może ktoś tutaj

    Jeszcze tylko sprecyzuj o który "drążek kierowniczy" ci chodzi......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-02-23 21:55:17
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Jeszcze tylko sprecyzuj o który "drążek kierowniczy" ci chodzi......

    P.S. Widzę, że grupa powoli zamienia się w kółko dyskusyjne pod nazwą "Jak
    naprawić Fiata" .......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-02-23 23:17:48
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    drążek czy końcówkę drążka?

  • 5. Data: 2011-02-24 08:26:47
    Od: arch <s...@w...pl>

    On 23 Lut, 21:53, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:

    > Jeszcze tylko sprecyzuj o kt ry "dr ek kierowniczy" ci chodzi......

    Własciwie to muszę wymienić oba drążki, prawy i lewy

    arch

  • 6. Data: 2011-02-24 08:28:32
    Od: arch <s...@w...pl>

    On 23 Lut, 23:17, Michał Gut
    <m...@w...pl> wrote:
    > dr ek czy ko c wk dr ka?

    drążek...końcówki są ok.

  • 7. Data: 2011-02-24 09:06:27
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > drążek...końcówki są ok.

    A cóż tam z tymi drążkami jest nie tak ?. Pierwsze słyszę aby ktoś wymieniał
    drążki....

    P.S. Sam naprawiam widzę nie warto kupować .....

    http://images21.fotosik.pl/289/4a2ff0422826120f.jpg

    <http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=4047&
    sid=66ebcf5950cf0a1fce42d02178dbf909>

    "[...] książki radzę nie kupować, ja ją kupiłem, jednym słowem lipa, rysunki
    nic nie mówiące, parę zdjęć i tyle, no schematy elektryczne jako takie, sam
    spróbuję te linkowane powyżej sprawdzić. [...]

    ale widzę jakiś sevice manual polecają to Pandzioszki...

    Wiem, że wiele osób szuka tej książki - ja też - dlatego podaje link do jej
    alternatywy - oryginalnego service manuala od Fiata:

    <http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=4047&
    sid=66ebcf5950cf0a1fce42d02178dbf909>

    [...]
    Fiat Panda 1.1 1.2 od 2003 roku

    Oprogramowanie do Fiat Panda w języku polskim.
    Z cyklu eLearn z koncernu Fiat przeznaczone dla serwisów.
    Opisane modele to:
    1.1
    1.2 8v
    [...]"

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2011-02-24 09:40:22
    Od: arch <s...@w...pl>

    On 24 Lut, 09:06, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:

    > A c tam z tymi dr kami jest nie tak ?. Pierwsze s ysz aby kto wymienia
    > dr ki....

    bo tam stuka. Tzn. wyczuwam luz w miejscu wejścia drążka do
    maglownicy. Na końcówce drążka jest ok. Natomiast właśnie jak podniose
    samochód i poruszam kołem prawo/lewo to słychac pukanie właśnie z
    drążka kierowniczego.

    pozdr
    arch

  • 9. Data: 2011-02-24 09:44:23
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >maglownicy. Na końcówce drążka jest ok. Natomiast właśnie jak podniose
    >samochód i poruszam kołem prawo/lewo to słychac pukanie właśnie z

    A masz w tej pandzioszce wspomaganie ?.

    P.S. Jeżeli tak to ci się szykuje remont maglownicy - grubszy temat - sam
    tego nie pochytasz.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-02-24 09:46:35
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > A masz w tej pandzioszce wspomaganie ?.
    >
    > P.S. Jeżeli tak to ci się szykuje remont maglownicy - grubszy temat - sam
    > tego nie pochytasz.....

    No i czy cieknie z tego wejścia drążka do maglownicy ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/