eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFiat Uno-hamowanie silnikiem.Re: Fiat Uno-hamowanie silnikiem.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.61.MISMATCH!peer01.f
    r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!
    unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <56100a2b$0$27506$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@4...net>
    <muppjk$k9k$2@node2.news.atman.pl> <mus4j9$60o$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <56119f26$0$580$65785112@news.neostrada.pl>
    <musdv1$qhr$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <56123420$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
    <1plxy97d5md9s$.12folzbr1tzjo.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Fiat Uno-hamowanie silnikiem.
    Date: Tue, 6 Oct 2015 10:04:11 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 151005-1, 05.10.2015), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 29
    Message-ID: <56137fbd$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1444118461 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8377 89.72.242.154:4644
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2516
    X-Received-Body-CRC: 2144740321
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2569724
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    news:1plxy97d5md9s$.12folzbr1tzjo.dlg@40tude.net...
    > Dnia Mon, 5 Oct 2015 10:29:16 +0200, yabba napisał(a):
    >
    >> Miałem Uno Fire 1,1 (tak był opisywany) i był gaźnik.
    >> Mój wujek miał Uno Fire 0,9 albo 1,0 (nie pamiętam dokładnie) i też był z
    >> gaźnikiem.
    >> Być może w Niemczech był oferowany tylko z wtryskiem, a na biedniejsze
    >> kraje
    >> szły wersje z gaźnikiem.
    >
    > Ale to i tak chyba były już takie mocno wycudaczone gaźniki - sterowane
    > komputerem z sondą lambda. Zawór od hamowania silnikiem był tam raczej na
    > pewno.

    Zwyky jednoprzepływowy gaźnik: pływak, dysze i dwie śrubki do regulacju.
    Bardziej rozbudowany gaźnik miałem w Ładzie Samarze - dwuprzepływowy, super
    oszczędny. ZHS silnikiem był tam na 100% - pamiętam jak niechcący go
    odłączyłem i silnik gasł na wolnych obrotach. Był też styk przy dźwigni
    przepustnicy załaczający się przy jej położeniu dla obrotów biegu jałowego.
    W Uno z silnikiem Fire i gaźnikiem, ZHS był na 95%. Pamiętam jeden kabelek
    dochodzący do gaźnika, ale nie pamiętam kabelka od czujnika położenia
    dźwigni przepustnicy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: