eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFiat Panda CNG - najbardziej ekonomiczny samochód w Niemczech wg ADAC › Re: Fiat Panda CNG - najbardziej ekonomiczny samochód w Niemczech wg ADAC
  • Data: 2010-07-10 17:56:34
    Temat: Re: Fiat Panda CNG - najbardziej ekonomiczny samochód w Niemczech wg ADAC
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ilug36lr1di92gadp114fh6ls6v5r1jlr8@4ax.com...

    > I wlasnie ciekawi mnie jak zrobione.
    > Wywalili ten wtryskiwacz i zaslepili dziure ?
    > Wtryskuja przez niego CNG ?
    > Ciagle podaja przez niego benzyne .. o czym byc moze mierzacy
    > zapomnieli ?
    > On wcale nie wymaga chlodzenia przez wtryskiwane paliwo ?
    >
    > Pod katem instalacji LPG sie pytam :-)

    > I dlatego wlasnie bardzo latwo - cene z salonu podac :-)

    > No jak nie ma - ciagle CNG sporo nizsza akcyza oblozony :-)
    >
    > J.

    To zadna korzysc obecnie, skoro CNG wychodzi nieco podobnie jak LPG, a
    LPG mozna na kazdym rogu zatankowac.

    Np w DE pojazdy z instalacja CNG placa nizsze te ich podatki drogowe, maja
    np przywileje jezdzenia po bus pasach, albo wjazdu w miejsca "ekologiczne",
    typu starowki, albo scisle centra wylaczone z ruchu.
    Dlatego np mamy pojazdy typu Sprinter NGT, Ducato NaturalPower, ktore w tych
    miejscach moga realizowac dostawy.

    PZDr
    Adam