eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFiat Panda CNG - najbardziej ekonomiczny samochód w Niemczech wg ADAC › Re: Fiat Panda CNG - najbardziej ekonomiczny samochód w Niemczech wg ADAC
  • Data: 2010-07-17 17:18:04
    Temat: Re: Fiat Panda CNG - najbardziej ekonomiczny samochód w Niemczech wg ADAC
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - Fiat Panda 1.2 NaturalPower (CNG) - 724 km

    Miałem nie odpisywać, ale tak patrze i patrzę na te cyferki i... co z
    tym takiego niesamowitego?
    W trasie Corolka pali mi 7.5-8l LPG / 100km (staroć E11 z 1.4).
    Pełny zbiornik (70pln) to niecałe ~400km. Czyli taką nijaką Corolką
    przede za 120pln jkaieś 700km, bez kombinowania.
    A są samochody które palą mniej, a są tak samo wiekowe - chociazby Micra
    z LPG (po 5.5-6l/100km co daje ~900km).

    Tak więc jakie jest to osiągnięcie w przeprowadzonym teście? Chyba
    głownie takie, że pokazuje że nowsze modele niekoniecznie są mniej
    paliwożerne.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327