  • 21. Data: 2011-01-13 14:09:36
    Temat: Re: Fiat Panda
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak ma mieć ładowność 500 kg, to pewnie amorki musi mieć o niebo
    > sztywniejsze.
    > Porównywanie ciężarówki do osobówki pod względem komfortu jazdy to
    > nieporozumienie.
    >
    > Naładuje 500 kg do bagażnika tego Golfa i do Pandy - ciekawe czy dalej
    > będą się zachowywac jak w opisie.

    Myślisz że tam jest zastosowane inne zawieszenie ? większość tych
    "vanów" to popierdółki w stylu kratka i nic więcej. Tak oto się robi
    zmiany konstrukcyjne w PL.

  • 22. Data: 2011-01-13 14:12:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Myślisz że tam jest zastosowane inne zawieszenie ?

    Skoro jest tak sztywna, to zapewne tak.

    >większość tych "vanów" to popierdółki w stylu kratka i nic więcej.

    Ale z 3 drzwiowymi już bywa inaczej.

  • 23. Data: 2011-01-13 14:17:50
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > Ale z 3 drzwiowymi już bywa inaczej.

    tyż prawda

  • 24. Data: 2011-01-13 17:09:42
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-01-13 14:17, szymo pisze:

    > tyż prawda

    Ale tu gadamy o Pandzie która jakby nie patrzył 3 "drzwiów" nie posiada.

    Pozdrawiam !

  • 25. Data: 2011-01-13 17:11:51
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-01-13 11:53, hamberg pisze:

    > argument od czapy - to auto miejskie wiec kto to auto kupuje na trasy?

    Firmy ;)
    Autko miejskie ;)
    Van - 1,2 przebieg nawet nie ma 5kkm na liczniku.
    Jeździ tym kolega co ma do pracy 3,5km w jedną stronę, dostał służbowe
    to i jeździ.
    I co z tankowań wychodzi mu średnia najwyższa w oddziale ponad 11l na
    100km :D
    Dodam, że nie jeździ tylko dom-praca-dom, służbowo po DC też się tą
    popierdółką porusza, i takie średnie zużycie mu wychodzi :)

    Pozdrawiam !

  • 26. Data: 2011-01-13 17:15:08
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-01-13 13:45, Mateusz pisze:

> [...]
    > mam do dyspozycji 3 auta aktualnie, renault megane (złom), hondę civic
    > (sportowa, sztywna, nisko zawieszona, złom nr 2). Prywatnie jeżdżę
    > Yarisem 3-drzwiowym. Efekty są takie, że jak jechałem do Kielc 2 dni
    > temu hondą to tak mi kręgosłup bolał i d**a, że cholera człowieka
    > brała, w renówce jest dokładnie tak samo. Oba auta są duuużo
    > mocniejsze od mojego mieszczucha i teoretycznie chyba mają większe
    > predyspozycję, żeby nimi na trasy jeździć. W praktyce to Yaris jest
    > bardziej wygodny i lepiej się prowadzi. Nie jestem zapatrzony w

    Normalne auto to auto z normalnym zawieszeniem - czyli takim, że nie
    podskakuje samochód na każdym dole.
    Pamiętam jak miałem SC - to jak zachciało mi się założyć mu Monroe
    Sensatrack "na wszystkie koła" to też na początku miałem podobne
    odczucia, ale wtedy byłem około 7-8 lat młodszy ;)

    Pozdrawiam !

  • 27. Data: 2011-01-13 17:16:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:ign841$roc$1@news.onet.pl...

    > Ale tu gadamy o Pandzie która jakby nie patrzył 3 "drzwiów" nie posiada.

    Ale posiada dwóch fotelów bez tylnych kanapów.
    Tak jakbyś nie pojął o jakiego vana idzie.

  • 28. Data: 2011-01-13 17:16:57
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-01-13 13:50, Cavallino pisze:

> [...]
    > nieporozumienie.
    >
    > Naładuje 500 kg do bagażnika tego Golfa i do Pandy - ciekawe czy dalej

    Jakoś nie widzę naładowania 500kg do Pandy ;P
    300kg w Golfie woziłem, i jakoś nie zauważałem żeby coś mu się działo,
    oprócz oczywiście odpowiedniego klapnięcia dupy.

    Nie myśl że jak coś stare to ma wszystko niesprawne ;P

    Wolałbym nie prowadzić tej Pandy z napakowanymi 500kg za swoimi plecami.

    Pozdrawiam !

  • 29. Data: 2011-01-13 17:17:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Dodam, że nie jeździ tylko dom-praca-dom, służbowo po DC też się tą
    > popierdółką porusza, i takie średnie zużycie mu wychodzi :)

    Jakby sam płacił za auto, to by mu wyszło z połowę mniej.
    Więc tutaj bym się winy auta nie doszukiwał.

  • 30. Data: 2011-01-13 18:16:21
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-01-13 17:17, Cavallino pisze:

    > Jakby sam płacił za auto, to by mu wyszło z połowę mniej.
    > Więc tutaj bym się winy auta nie doszukiwał.

    No nie wiem czy prawie 55letni dziadek jeździ tym pierdzielem z pedałem
    w podłodze. Powiedział bym że człowiek raczej z natury jest bardzo
    powolny i ślamazarny ;)

    Pozdrawiam !