  • 11. Data: 2011-01-12 23:08:01
    Temat: Re: Fiat Panda
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-01-12 15:03, P pisze:
    > - na tras? a tym bardziej do 150km/h bym tym autem nie wyje?dza?
    > - kiepska jako?c platik?w
    > - kiepskie wyciszenie
    > - s??be nawiewy na szyby boczne
    > - baga?nik na 2 laptopy
    >
    > + wysoko sie siedzi
    > + bardzo zwrotny
    > + ma?o pali
    > + super wspomaganie

    Ja mam wersję roboczą... czyli bez jakiegokolwiek bajeru.
    Jedynie ABS w niej jest. Jeśli chodzi o auto miejskie
    to super, jeśli chodzi o długie trasy... to zdarzyło mi się
    zrobić ~1000 km jednego dnia i nawet nie czułem się połamany.
    Mojej stuknęło ostatnio 150 kkm, brałem jak miała 123 kkm. Ogólnie
    fajne autko. Dużo mu brakuje do Mazdy 626 i BMW 130i, ale można
    by rzec, że moje pierwsze i jestem zadowolony.

    Znajomy ma nową z salonu, chyba (2004), najeździł nią z 80 kkm. Ma
    wspomaganie, el. szyby z przodu i chyba na tyle. Nie narzekał.
    Hamulce wymieniał sam na działce i ogólnie większość robił sam lub
    z ojcem. Ja niestety z racji braku miejsca korzystam z usług serwisu.

    Jak kupujesz polską używkę, to licz się, że do wymiany będzie
    praktycznie wszystko. Części i ich cena to kwestia osobna.
    Natomiast nie udało i się jeszcze znaleźć w Warszawie i okolicach
    warsztatu na którego nie mógłbym czegoś złego napisać. Nie wiem
    jak wygląda to w innych miastach.

    Chyba największy minus tego auta, to jego słabe wyciszenie.
    Powyżej 100 km/h w zasadzie Radio bardzo głośno, CB głośno,
    a dalej słychać szum. Nie wiem czy to kwestia skrzynkowego
    kształtu, ale hałas większy niż w niektórych przy 250.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 12. Data: 2011-01-12 23:17:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 22:22:29 +0100, Michał Gut napisał(a):

    > jak na tak maly silnik to bardzo ladnie sie zbiera,calkiem malo pali. do

    Mało pali jak się turlasz 50km/h. Przy prędkościach w miarę normalnych na
    trasie spalanie wynosi dla tego silnika od 10 do 14l/100km.

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2011-01-13 07:18:25
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    A co z rozstawem osi ? Jak się jeżdzi tym w koleinach śniegu ? Mieści się
    czy trzeba kombinować ?

  • 14. Data: 2011-01-13 07:35:35
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 13 Sty, 07:18, "mz" <2...@w...pl> wrote:
    > A co z rozstawem osi ? Jak si je dzi tym w koleinach niegu ? Mie ci si
    > czy trzeba kombinowa ?

    Ja dodam tylko jedno - przesiadając się z każdego normalnego samochodu
    do Pandy Van - należy się łapać za wszystkie plomby w zębach.
    Podskakuje to g... niemiłosiernie na każdej nierówności drogi.
    Zajęcie pozycji w Golfie 3 Kombi 12 letnim to w porównaniu do nowej
    Pandy przeskok o parę epok :) o parę epok na +, czyli samochód nie
    podskakuje jak głupek na drodze.

    Pozdrawiam !

  • 15. Data: 2011-01-13 11:53:37
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Ma o pali jak si turlasz 50km/h. Przy pr dko ciach w miar normalnych na
    > trasie spalanie wynosi dla tego silnika od 10 do 14l/100km.

    argument od czapy - to auto miejskie wiec kto to auto kupuje na trasy?

  • 16. Data: 2011-01-13 13:38:08
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-12 17:45, adam pisze:
    > Nie przesadzaj z ta korozja.
    > W mojej rodzina jest siena '98. Tam gdzie jeszcze jest "oryginalna", nie
    > ma ani grama rdzy:)

    zdemontuj zderzaki, zajrzyj do progów od wewnątrz i w miejscu mocowania
    kolumny mc phersona. Zmienisz niestety zdanie :)

    --
    krzysiek82

  • 17. Data: 2011-01-13 13:45:50
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 13 Sty, 07:35, Czarek Daniluk <c...@c...com> wrote:
> [...]
    > Zajęcie pozycji w Golfie 3 Kombi 12 letnim to w porównaniu do nowej
    > Pandy przeskok o parę epok :) o parę epok na +, czyli samochód nie

    Normalne auto to wszystkie modele na rynku poza pandą czy jak ? ;-)
    Odnośnie plomb, to wiesz, może to zawieszenie to prototyp sztywnego
    sportowego zawieszenia ;-)
    Troszeczkę z innej beczki: jakie kryteria musi spełniać auto, żeby
    uznano je za nie-miejskie? Bo z mojego punktu widzenia to wygląda tak:
    mam do dyspozycji 3 auta aktualnie, renault megane (złom), hondę civic
    (sportowa, sztywna, nisko zawieszona, złom nr 2). Prywatnie jeżdżę
    Yarisem 3-drzwiowym. Efekty są takie, że jak jechałem do Kielc 2 dni
    temu hondą to tak mi kręgosłup bolał i d**a, że cholera człowieka
    brała, w renówce jest dokładnie tak samo. Oba auta są duuużo
    mocniejsze od mojego mieszczucha i teoretycznie chyba mają większe
    predyspozycję, żeby nimi na trasy jeździć. W praktyce to Yaris jest
    bardziej wygodny i lepiej się prowadzi. Nie jestem zapatrzony w
    mojego, ale takie mam doświadczenia...

  • 18. Data: 2011-01-13 13:46:54
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Czarek Daniluk pisze:

> [...]
    > Zajęcie pozycji w Golfie 3 Kombi 12 letnim to w porównaniu do nowej
    > Pandy przeskok o parę epok :) o parę epok na +, czyli samochód nie

    Zaspawane amortyzatory czy jak ? :)

  • 19. Data: 2011-01-13 13:50:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zaspawane amortyzatory czy jak ? :)

    Jak ma mieć ładowność 500 kg, to pewnie amorki musi mieć o niebo
    sztywniejsze.
    Porównywanie ciężarówki do osobówki pod względem komfortu jazdy to
    nieporozumienie.

    Naładuje 500 kg do bagażnika tego Golfa i do Pandy - ciekawe czy dalej będą
    się zachowywac jak w opisie.

  • 20. Data: 2011-01-13 13:50:49
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-01-12 23:08, Rychu pisze:

    > Ja mam wersję roboczą...
    >
    > W-wa | Panda VAN'05
    > oznakowana KR637** :)

    Niebieska, oklejona jakimiś firmowymi napisami oraz PMS'ką, zaparkowana
    często przy Żeromskiego w DC?

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!