  • 1. Data: 2011-01-11 09:31:24
    Temat: Fiat Panda
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Moja zona zaczeła zastananwiać się nad kupnem drugiego auta "do domu".
    Spodobały jej sie Fiaty Panda. Ma to być diesel 5 drzwiowy głównie do jazdy
    po mieście i max 150 km w trasie. Intreresuje nas rocznik min 2003. Co
    sądzicie o tych samochodach ? Interesuje mnie przede wszystkim odporność na
    rdze ich blach, awaryjność i koszty ewentualnych napraw.

  • 2. Data: 2011-01-11 09:58:40
    Temat: Re: Fiat Panda
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co sądzicie o tych samochodach ? Interesuje mnie przede wszystkim
    > odporność na rdze ich blach, awaryjność i koszty ewentualnych napraw.
    O gustach się nie dyskutuje więc jak się podoba to kupować. MZ wykończenie
    wnętrza jest duzo poniżej minimum. Że plastyku dużo to jeszcze da się znieść
    ale jego jakość to już porażka. Jak do miasta to chyba tez wybrałbym
    benzynę. 1.3 MultiJet ma przeciętne opinie, niby jest na łańcuchu ale i tak
    potrafi przeskoczyć.

  • 3. Data: 2011-01-11 10:11:23
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Spodobały jej sie Fiaty Panda.

    Dobry wybór, aktualnie produkowana Panda (od 2003r.) występuje tylko w
    wersji 5 drzwiowej, ale z bardzo dużą różnorodnością wyposażenia, jest nawet
    wersja 4x4.
    Nadwozie jest odporne na rdzę, ocynkowane. Silnik 1,3 70KM Multijet zużywa
    w mieście ok. 5l. paliwa. Wersja Dynamic jest najbogatszą na polskim rynku.
    Jeszcze lepiej wyposażone Emocjon są z importu. Części eksploatacyjne tanie,
    inne dotychcas nie były potrzebne. Mam Dynamica 1,2 z 2005r. mój silnik
    benzynowy (60KM) zużywa w mieście zimą lub latem z włączoną klimatyzacją do
    7l.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-01-11 15:03:15
    Od: szymo <s...@w...pl>

    mz pisze:
    > Witam
    > Moja zona zaczeła zastananwiać się nad kupnem drugiego auta "do domu".

    Samochód do domu sprawdza się w przypadku domów o powierzchni minimum
    20000 mkw :)

  • 5. Data: 2011-01-12 11:51:12
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-11 09:31, mz pisze:
    > Co sądzicie o tych samochodach ? Interesuje mnie przede wszystkim odporność na
    > rdze ich blach, awaryjność i koszty ewentualnych napraw.

    Samochód jak samochód mały i ciasny ale jak ktoś napisał o gustach się
    nie dyskutuje. Natomiast jeśli chodzi o silniki diesla to są one mało
    ciekawe, zwłaszcza pod względem trwałości i kosztów naprawach. Np
    rozrząd na łańcuchu czasami wymaga wymiany już po przelocie 60-70tyś km.
    Odnośnie korozji, to znając fiata pewnie się pojawi jak auto będzie
    miało coś ok 10lat taka magiczna bariera :) Ale może poprawili jakość w
    porównaniu z takimi gnijącymi modelami jak punto 2, palio, sienia,
    marea, doblo itd. Tego się nie dowiemy ponieważ jest jeszcze za
    wcześnie. Jedno co wiem na pewno, to warto położyć baranka na progu żeby
    nie wypiaskowało za szybko bo tam nie ma żadnego zabezpieczenia
    niestety. No ale tak ma większość pseudo aut.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2011-01-12 15:03:20
    Od: "P" <d...@g...pl>

    - na trasę a tym bardziej do 150km/h bym tym autem nie wyjeżdzał
    - kiepska jakośc platików
    - kiepskie wyciszenie
    - słąbe nawiewy na szyby boczne
    - bagażnik na 2 laptopy

    + wysoko sie siedzi
    + bardzo zwrotny
    + mało pali
    + super wspomaganie

  • 7. Data: 2011-01-12 17:45:30
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > coś ok 10lat taka magiczna bariera :) Ale może poprawili jakość w
    > porównaniu z takimi gnijącymi modelami jak punto 2, palio, sienia, marea,

    Witam,
    Nie przesadzaj z ta korozja.
    W mojej rodzina jest siena '98. Tam gdzie jeszcze jest "oryginalna", nie ma
    ani grama rdzy:)
    Pzdr
    Adam

  • 8. Data: 2011-01-12 17:53:44
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-01-11 09:58, Agent pisze:

> [...]
    > chyba tez wybrałbym benzynę. 1.3 MultiJet ma przeciętne opinie, niby
    > jest na łańcuchu ale i tak potrafi przeskoczyć.

    Przykład był tu na grupie chyba zeszłej zimy ;)

    Pozdrawiam !

  • 9. Data: 2011-01-12 21:55:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 11 Jan 2011 09:31:24 +0100, mz napisał(a):

> [...]
    > sądzicie o tych samochodach ? Interesuje mnie przede wszystkim odporność na
    > rdze ich blach, awaryjność i koszty ewentualnych napraw.

    Mały, ciasny, a jeśli diesel to niedogrzany i drogi jak sukinsyn.
    Przejechałem tym g... ponad 100 000km, dziękuję, jak nie lubisz żony, to
    jej kup.

    --

  • 10. Data: 2011-01-12 22:22:29
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    jezdzilem panda zastepcza jak mialem zdzwoniony swoj poprzednio.
    tyle ze benzyna 1.1

    jak na tak maly silnik to bardzo ladnie sie zbiera,calkiem malo pali. do
    wozenia dupy starczy. bagaznik komicznie maly. do miasta perfekt! bardzo ale
    to bardzo zwrotny