  • 11. Data: 2012-07-08 23:19:01
    Temat: Re: Ferrari FF w Krakowie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-07-2012 23:17, to pisze:
    > Źle słyszałeś. Chociaż to zawsze jakaś metoda, ale trzeba często
    > dezynfekować. A Ty gdzie chowasz swojego pytona?

    W ZOO.

    --
    Pozdr.

  • 12. Data: 2012-07-08 23:20:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > W ZOO.

    Masz odkręcanego?

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2012-07-08 23:28:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Jul 2012 22:46:11 +0200, Wujeq napisał(a):
    > Spotkałem dziś pod Trattoria Pergamin. Właściciel to jakiś wysoki gość , ze
    > 190 cm, ciekawe czym sie zajmuje facet kupujący furę za 1 500 000 PLN :)

    Kreci lody, czasem doslownie :-)

    J.

  • 14. Data: 2012-07-08 23:48:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Sunday, July 8, 2012, 11:28:26 PM, you wrote:

    > Kreci lody, czasem doslownie :-)

    Zawsze jest pora na lody... oral?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2012-07-09 01:25:04
    Od: "made myself" <m...@W...gazeta.pl>

    Wujeq <b...@b...com> napisał(a):

    > Spotkałem dziś pod Trattoria Pergamin. Właściciel to jakiś wysoki gość , ze
    > 190 cm, ciekawe czym sie zajmuje facet kupujący furę za 1 500 000 PLN :)

    Ciekawe czy to ten sam, któremu nie tak dawno jedno się spaliło na A4 zaraz
    pod Krakowem.

    --
    Pzdr,
    made_myself

  • 16. Data: 2012-07-09 07:53:50
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    to wrote:

    > A cytowałem coś o wzroście?

    A to przepraszam. Myślałem, że umiesz przeczytać
    też niecytowaną treść.

  • 17. Data: 2012-07-09 09:33:38
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > Ciekawe czy to ten sam, któremu nie tak dawno jedno się spaliło na A4 zaraz
    > pod Krakowem.
    >
    > --
    Poszukajcie sobie dobrego psychiatry, a potem utwórzcie własną grupę. Będziecie
    mogli popisywać się własną głupotą w swoim gronie.

  • 18. Data: 2012-07-09 10:58:44
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-08 20:46:11 +0000, "Wujeq" <b...@b...com> said:

    > Spotkałem dziś pod Trattoria Pergamin. Właściciel to jakiś wysoki gość

    Pokazał ci dowód rejestracyjny?

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2012-07-09 12:07:46
    Od: "made myself" <m...@W...gazeta.pl>

    TM <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Poszukajcie sobie dobrego psychiatry, a potem utwórzcie własną grupę.
    > Będziecie mogli popisywać się własną głupotą w swoim gronie.

    Po pierwsze to nas jest jeden, a po drugie chodziło mi o to:
    http://moto.onet.pl/1661078,1,ferrari-ff-splonelo-po
    d-krakowem,artykul.html?
    node=2

    Po prostu zastanawiałem się, czy Ferrari się poczuło i dało mu drugi
    egzemplarz po tym, gdy pierwszy spłonął w związku z wadą fabryczną.
    A teraz przeproś.

    --
    Pzdr,
    made_myself

  • 20. Data: 2012-07-09 12:59:37
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Wujeq" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > Spotkałem dziś pod Trattoria Pergamin. Właściciel to jakiś wysoki gość ,
    > ze 190 cm, ciekawe czym sie zajmuje facet kupujący furę za 1 500 000 PLN
    > :)
    >

    > Bags

    Mój kolega z Bytomia miał przez jakies dwa - trzy lata, potem sprzedał.
    Zajmował się inwestycjami (nieruchomości, kupowanie i sprzedawanie firm itp)
    Takie auto to w polskich warunkach tylko fanaberia. Nie wiem jak teraz, ale
    wtedy najbliższy serwis miał w Pradze.
    Rok temu widziałem w okolicy, że pojawiło się białe lambo. Teraz też go już
    nie widać