  • 31. Data: 2009-09-28 17:44:11
    Temat: Re: Felkowisko, podziekowania
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Kefir pisze:

    > Dopisalo nam w tym roku wszystko: uczestnicy, pogoda, lokalna ludnosc
    > oraz Policja i zlozylo sie to na kapitalna atmosfere.

    I to wszystko s'wieta prawda jest.
    Dawno sie tak dobrze nie bawi?em...
    Rode tez. :)

    Dzie;ki Feliniemu ze mu sie nadal.

    pzd

    Drutek

    --
    klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; xb12x, fxr;
    Z?oty Felkowski Braincap'07

  • 32. Data: 2009-09-28 18:01:48
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Drutek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czyżby to TY?

    no ja, ja
    moglbys juz poznawac po tych kilku...hmmm, jak to nazwac? - nocach?;)

    > Mój "grzybolek"??

    Ty tempy....

    > No to my wiemy

    zadna tajemnica,
    wszyscy wiedza

    pozdrawiam,
    Piotr

    13th na XIII Felkowskim
    --

    Szare 57x51.8 i Niebieskie 75x56.5
    FAQ - http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo

  • 33. Data: 2009-09-28 23:29:48
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    Kefir napisał(a) :
    > Elou!
    > "DrFugazi" <d...@n...drfugazi.eu.org> wrote in message
    > Organizator jest jeden. Kto chce moze pomoc.

    Ja kiedyś próbowałem pomóc ale mi zostałem odrzucony.

    --
    pozdr
    Wieca

  • 34. Data: 2009-09-29 08:16:24
    Od: DrFugazi <d...@n...drfugazi.eu.org>

    Kefir pisze:

    > Czepianie sie nie bylo w zamiarze. Moze przesadzam (jesli tak, sorry)
    > lecz mysle ze warto wiedziec.

    E tam, nie rób scen. Ja nie jestem obrażalski ;)
    A chciałem po prostu docenić wkład wszystkich osób zaangażowanych, bo
    było ich sporo.

    > Impreze zas podsumowalismy "miedzy nami kolegami" jako wybitnie udana za
    > co ponowne dzieki wszystkim ktorzy znalezli chwile by sie pojawic.

    To fakt, zresztą jak każdą z tego cyklu i mam nadzieję, że spotkamy się
    znów za rok :)

    Zdrówka !
    --
    DrFugazi && Hayabusa
    http://www.drfugazi.pl

  • 35. Data: 2009-09-29 08:38:05
    Od: Nico <b...@f...pl>

    Przyłączam się do podziękowań i liczę, że spotkamy się za rok na
    felkowskim a wcześniej - właśnie gdzie wcześniej?
    załączam parę fotek z rajdu http://picasaweb.google.pl/Nico.dem.bm/XIIIRajdFelko
    wski#
    pozdrawiam wszystkich
    Nico.dem vel "Makłowicz"
    NTV700VA

  • 36. Data: 2009-09-29 16:01:05
    Od: lesor <l...@o...pl>

    doktorski pisze:

    > - panom z patrolu policji - ze nie kazali czekac pol nocy i w miare
    > sprawnie zrobili notatke

    Dobrze, ze Ci sie nic nie stalo, bo Cipa nowie nie wiedzieli ile
    dmuchac a ile sciskac ;)
    Jeden z fajniejszych rajdow zwlaszcza, ze zakonczony ciekawa
    wycieczka.
    Tylko rachunek za telefony w sprawie zajaczka z dlugimi uszami,
    ktorymi robil helikopterek pewnie mnie zwali z nog.

    No i czasy juz nie te... zadnych szczalow z tumnikuf, zadnego palenia
    gumy. Towarzystwo zdziadzialo...
    zGzybialo... ;-)

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Rossynant

  • 37. Data: 2009-09-29 16:37:41
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Uzytkownik "lesor"
    Dobrze, ze Ci sie nic nie stalo, bo Cipa nowie nie wiedzieli ile dmuchac a
    ile sciskac ;)

    A pobrali krew lejonkowi/sarenkowi???

    *** Tylko rachunek za telefony w sprawie zajaczka z dlugimi uszami, ktorymi
    robil helikopterek pewnie mnie zwali z nog.

    A jak sie ten zajaczek wreszcie nazywal ???

  • 38. Data: 2009-09-29 18:13:29
    Od: "prusak" <o...@o...pl>

    > A jak sie ten zajaczek wreszcie nazywal ???

    Kockásfülü nyúl

  • 39. Data: 2009-09-29 18:14:57
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "lesor" <l...@o...pl> napisal w wiadomosci