  • 1. Data: 2009-09-26 17:34:07
    Temat: W1 TRMPH - znalazlem tablice rej. !!!
    Od: "TasmaN" <t...@g...pl>

    Witam,

    dzis w okolicy odlewniczej jechal przede mna gosc na Triumhpie.
    Zgubil tablice rej. W1 TRMPH.
    Trabilem migalem ale nie widzial i pojechal.

    Mam ja w domu, do odbioru jest.

    Prosze wlasciciela o kontakt na PW to sie umowimy po odbior.

    ---
    TasmaN
    GSXF750 + ryczacy IXIL :)))
    t...@g...pl

    Forum GSXF: www.gsxf.pl

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4459
    (20090926) __________

  • 2. Data: 2009-09-26 20:43:57
    Temat: Re: W1 TRMPH - znalazlem tablice rej. !!!
    Od: Zefir <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl>

    Dnia 26-09-2009 o 19:34:07 TasmaN <t...@g...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > dzis w okolicy odlewniczej jechal przede mna gosc na Triumhpie.
    > Zgubil tablice rej. W1 TRMPH.
    > Trabilem migalem ale nie widzial i pojechal.

    Oryginalne, mieć na tablicy rejestracyjnej odgłos wydawany ze skrzyni
    biegów w czasie zmiany biegu :).

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 3. Data: 2009-09-26 21:04:41
    Od: seler <a...@a...sdfgvs>

    Zefir pisze:

    > Oryginalne, mieć na tablicy rejestracyjnej odgłos wydawany ze skrzyni
    > biegów w czasie zmiany biegu :).

    W1? ;>

    Moja Sevenka powinna mieć wtedy numery JEB 0101.

    --
    seler
    SevenFifty 95

  • 4. Data: 2009-09-28 08:36:57
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    TasmaN pisze:
> [...]
    > Trabilem migalem ale nie widzial i pojechal.
    >
    > Mam ja w domu, do odbioru jest.
    >
    > Prosze wlasciciela o kontakt na PW to sie umowimy po odbior.

    Witam

    Dowiedziałem się od znajomego z wydziału komunikacji, że najlepiej
    gdybyś oddał tą tablicę do najbliższego wydziału komunikacji. Jeżeli
    jest z tego samego to po prostu się z nim skontaktują, a jeżeli nie to
    go znajdą i przekażą odpowiedniemu WK i tam go postarają się namierzyć i
    oddać. Wszystko pod warunkiem, że jeszcze jej nie zgłosił, że zgubił.
    Jeżeli zgłosił to pójdzie niestety na złom. Także najlepiej gdybyś jak
    najszybciej ją przekazał do najbliższego WK. Szkoda by było gdyby
    stracił taką tablicę bo mało nie kosztuje .

    Pzdr

  • 5. Data: 2009-09-28 15:11:01
    Od: "TasmaN" <t...@g...pl>

    Użytkownik "MarCiNWz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dowiedziałem się od znajomego z wydziału komunikacji, że najlepiej gdybyś
    > oddał tą tablicę do najbliższego wydziału komunikacji.

    Nie ma zadnego odzewu od wlasciciela wiec tak zrobie jak piszesz.
    Jutro pojade do gminy i oddam do WK.

    ---
    TasmaN
    GSXF750 + ryczacy IXIL :)))
    t...@g...pl

    Forum GSXF: www.gsxf.pl

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4464
    (20090928) __________

  • 6. Data: 2009-09-28 15:51:12
    Od: " " <b...@g...pl>

> [...]
    > Trabilem migalem ale nie widzial i pojechal.
    >
    > Mam ja w domu, do odbioru jest.
    >
    > Prosze wlasciciela o kontakt na PW to sie umowimy po odbior.

    Hmmm...

    2 minuty w google:

    http://vespaclub.org.pl/forum/profile.php?
    mode=viewprofile&u=333&sid=51ce64cc4847e20bfacb9468b
    30164e4

    B.

  • 7. Data: 2009-09-28 18:03:00
    Od: Arni <a...@N...spam>

    b...@g...pl pisze:

    > Hmmm...
    >
    > 2 minuty w google:
    >
    > http://vespaclub.org.pl/forum/profile.php?
    > mode=viewprofile&u=333&sid=51ce64cc4847e20bfacb9468b
    30164e4

    no i co niniejszym ustaliłeś?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 8. Data: 2009-09-28 18:18:53
    Od: "TasmaN" <t...@g...pl>

    Użytkownik <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm...
    >
    > 2 minuty w google:
    >
    > http://vespaclub.org.pl/forum/profile.php?
    > mode=viewprofile&u=333&sid=51ce64cc4847e20bfacb9468b
    30164e4

    Vespa z Jan ???

    ni ch... nie kumam ocb :/

    --
    ---
    TasmaN

    Forum GSXF: www.gsxf.pl

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4465
    (20090928) __________

  • 9. Data: 2009-09-28 18:43:11
    Od: "Jarek" <j...@p...fm>

> [...]
    > Jeżeli zgłosił to pójdzie niestety na złom. Także najlepiej gdybyś jak
    > najszybciej ją przekazał do najbliższego WK. Szkoda by było gdyby stracił

    Moim zdaniem taka tablica kosztuje tyle co normalna czyli pardziesiąt
    złotych a 1000zł płaci się jedynie za to że ma się wybrany przez siebie
    numer IMHO.

    Pozdrawiam Jarek O.

  • 10. Data: 2009-09-28 18:59:27
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    TasmaN pisze:

    > Vespa z Jan ???
    >
    > ni ch... nie kumam ocb :/
    Ja juz kumam,to nick gościa co zgubił tablicę od Scramblera

    http://vespaclub.org.pl/forum/viewtopic.php?t=3703&p
    ostdays=0&postorder=asc&start=0

    --
    Tomek