  • 1. Data: 2009-09-26 10:18:06
    Temat: zimna krew motocyklisty- co nas może zaskoczyć na drodze
    Od: "megiddo" <m...@g...pl>

    http://www.tinyurl.pl/?GUzeCbqR

    Witam
    chyba motocyklista był w szoku i jechał w ciemno - nie sądzę żeby miał czas
    na jakąkolwiek reakcję . Debile w samochodach naprawdę mogą zgotować piekło
    na prostej drodze - nieżle zarzuciło ten biały samochód - myślałem że audi
    nic się nie stanie - k... mać a to była dosłownie akcja w chwilę - morał z
    tego taki żeby nie siadać na ogonie debili w samochodach jadących z dużą
    prędkością
    http://www.tinyurl.pl/?GUzeCbqR

  • 2. Data: 2009-09-26 14:16:52
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "megiddo" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - myślałem że audi nic się nie stanie - k... mać a to była dosłownie
    > akcja w chwilę - morał z tego taki żeby nie siadać na ogonie debili w

    Zimna krew? Jak dla mnie to motocyklista z zerowym doświadczeniem. Przeżył
    tylko przez przypadek. Tak naprawdę to chyba nie zauważył co się stało. Jest
    moment w którym dokładnie widać jak biały bus wali w inny samochód, długo
    przed motocyklem i kamerą w policyjnym aucie. Jest tam chyba nawet odległóść
    w metrach w kamerze, trzeba by poczytać i odcyfrować. Motocykiel zero
    reakcji. Żadnego heblowania. Zapierdalał 180 km/h, nagrane na video
    policyjanta. Poszedł bez zdejmowania łapy z manetki prosto. Powinien nie
    żyć. Miał tylko zajebiste szczęście. Zimna krew to zły tytuł.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2009-09-26 14:19:29
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "megiddo" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > akcja w chwilę - morał z tego taki żeby nie siadać na ogonie debili w
    > samochodach jadących z dużą prędkością
    > http://www.tinyurl.pl/?GUzeCbqR

    I jeszcze dla ścisłości. Dlaczego debile w samochodach? Przecież tam wszyscy
    i puszkarze i motocykiel zapierdalali 180 km/h. Motocyklista może, a
    puszkarz jest debilem? Jak nazwiesz motocyklistę który zapierdala 180 na
    ogonie puszki? Tym bardziej widząc przed sobą młyn? Może miał ciemną
    szybkę...

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2009-09-26 14:58:24
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Grzybol pisze:

> [...]
    > policyjanta. Poszedł bez zdejmowania łapy z manetki prosto. Powinien nie
    > żyć. Miał tylko zajebiste szczęście. Zimna krew to zły tytuł.

    Mandacik pewnie i tak przysłali:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2009-09-26 16:44:08
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Grzybol pisze:
> [...]
    > policyjanta. Poszedł bez zdejmowania łapy z manetki prosto. Powinien nie
    > żyć. Miał tylko zajebiste szczęście. Zimna krew to zły tytuł.

    Dokladnie, gosc chyba myslal o niebieskich migdalach zupelnie i nie
    patrzyl co sie przed nim dzieje, az dziw ze go nie zmiotlo o_O. Po
    takiej akcji koles powinien zapitalac te "zloty osiem" i to na rzesach -
    do Czestochowy pod oltarz i plackiem przez godzine tam lezec ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 6. Data: 2009-09-26 19:42:13
    Od: "tech. Wheelman" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości news:h9l8c7
    > Motocykiel zero reakcji. Żadnego heblowania.

    Przeciez widac ze hamuje i to nawet sporo. Widzial co jest przed nim (
    kurz ) wiec odpuscil hebel i pojechal dalej. Kamera spotengowala kurz.

    tech.

  • 7. Data: 2009-09-26 19:53:20
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    tech. Wheelman pisze:

    > Przeciez widac ze hamuje i to nawet sporo. Widzial co jest przed nim (
    > kurz ) wiec odpuscil hebel i pojechal dalej. Kamera spotengowala kurz.

    Przyspał,zwróć uwagę że samochód z kamerą zaczął hamować ze 2s
    wcześniej,to chyba sporo...

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2009-09-26 20:01:06
    Od: "tech. Wheelman" <w...@p...onet.pl>

    > Przyspał,zwróć uwagę że samochód z kamerą zaczął hamować ze 2s
    > wcześniej,to chyba sporo...

    Zwroc uwage, ze odnioslem sie do: "zero reakcji ,zadnego hamowania".

    tech.

  • 9. Data: 2009-09-27 18:09:54
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Grzybol wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > zdejmowania łapy z manetki prosto. Powinien nie żyć. Miał tylko
    > zajebiste szczęście. Zimna krew to zły tytuł.

    ale nie zauważyles, ze zasłonięty numer rejestracyjny przez kogoś od obróbki
    video zasłonił również swiatło stop... prawda?

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)