  • 21. Data: 2009-09-28 12:18:16
    Temat: Re: Felkowisko, podziekowania
    Od: n...@s...com

    On Mon, 28 Sep 2009 13:40:34 +0200, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    >Zapewne czegoś innego:)

    hrumf.

    pozdr
    newrom co sam juz nie wie czego szuka
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 22. Data: 2009-09-28 12:24:58
    Od: DrFugazi <d...@n...drfugazi.eu.org>

    Kefir pisze:

    > Organizator jest jeden. Kto chce moze pomoc.

    Się czepiał będzie... no ale dobrze, podziękowania dla Organizatora i
    wszystkich tych co się im chciało pomóc i przyjechać aby wziąć udział.
    Było jedwabiście ! Teraz dobrze proszę Pana ? ;)

    Zdrówka
    --
    DrFugazi && Hayabusa
    http://www.drfugazi.pl

  • 23. Data: 2009-09-28 12:44:18
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    de Fresz pisze:

    > Określenie "przecinak" nabrało nowego znczenia ;-)
    > BTW - to ile żeś jechał? Bo oglądnąłem zdjęcia Majka i motur wygląda jak
    > po konkretnym strzale. Tak wogóle to byś napisał dla potomności jak może
    > przebiegać spotkanie z takim Bambi.

    Spotkania mają zazwyczaj 2 warianty:
    1.Zwierzyna leci na oślep.
    2.Wyłazi,staje na środku i się gapi.
    aha,no i jakoś nie lubią niemieckich motocykli:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 24. Data: 2009-09-28 12:47:57
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "DrFugazi" <d...@n...drfugazi.eu.org> wrote in message

    > Się czepiał będzie... no ale dobrze, podziękowania dla Organizatora i
    > wszystkich tych co się im chciało pomóc i przyjechać aby wziąć udział.
    > Było jedwabiście ! Teraz dobrze proszę Pana ? ;)

    Czepianie sie nie bylo w zamiarze. Moze przesadzam (jesli tak, sorry) lecz
    mysle ze warto wiedziec.
    Impreze zas podsumowalismy "miedzy nami kolegami" jako wybitnie udana za co
    ponowne dzieki wszystkim ktorzy znalezli chwile by sie pojawic.

    weFAQ&v=qvj

  • 25. Data: 2009-09-28 13:14:13
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 28 Wrz, 14:04, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Określenie "przecinak" nabrało nowego znczenia ;-)
    Prawda? :)

    > BTW - to ile żeś jechał?
    Kodeksowo. Powaga, bez szalenstw bylo. Chwile wczesniej wyprzedzilismy
    ekipe Nemo, potem byly dwa wolne winkle. Czekalem az Marta ich
    wyprzedzi.

    > Bo oglądnąłem zdjęcia Majka i motur wygląda
    > jak po konkretnym strzale.
    Tak pi razy oko to bylo jakies 20 kilo miesa i kosci.

    > Tak wogóle to byś napisał dla potomności jak
    > może przebiegać spotkanie z takim Bambi.
    A co tu pisac... Ostatni obraz "przed" jaki zakodowalem to
    jasnobrazowa plama w okolicy lewej manetki - kolor siersci. Potem
    gluche bum, nie wiem co sie dzieje, drynda leci na lewo. Machnalem
    tulowiem w prawo i drynda zmienila kierunek. Inaczej skonczylbym w
    rowie i na drzewach. Urwany komputer spowodowal brak wspomagania w
    hamulcach a i tak zatrzymalem sie po +/- 50 metrach. Wtedy dotarlo juz
    do mnie ze przy*ebalem w cos. Za chwile zrozumialem, ze to koniec
    wycieczki. Zalozylem kamizelke odblaskowa i machalem do
    nadjezdzajacego Nemo zeby sie zatrzymali. Potem juz tylko
    okolicznosciowe fotki, wzywanie pomocy, policji, telefon do Assistance
    (z ktorego w sumie nie skorzystalem). Tylko grilla nam tam
    brakowalo. :)

    > Bessensu. A może chodziło o nieuregulowanie składek w Kole Łowieckim? ;-)
    Nie jestem czuonkiem owego. Niech Allianz z nimi gada o
    odszkodowanie. :)

    > Coś pechowa dla Ciebie ta drynda.
    Od razu pechowa. Phi, mocne slowa... :)

    pzdr, dr
    jelonkoyepca/525

  • 26. Data: 2009-09-28 13:54:27
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Czepianie sie nie bylo w zamiarze.

    Ty? bez czepiania? nie moze byc;)

    p.s.
    masz jeszcze ciasteczka?;]

    --
    pozdrawiam,
    Piotr

  • 27. Data: 2009-09-28 14:05:06
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Ty? bez czepiania? nie moze byc;)

    Wyczezwiej jusz, tej ;)

    > p.s.
    > masz jeszcze ciasteczka?;]

    Sledzie mam. Na slodko i w sosie musztardowym. Ciastek poszukam w sklepiku.

    weFAQ&v=qvj

  • 28. Data: 2009-09-28 14:18:02
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci

    > Wyczezwiej jusz, tej ;)

    staram sie...
    poza tym na widok "gorzkiej..." mam dreszcze:)

    > Sledzie mam. Na slodko i w sosie musztardowym. Ciastek poszukam w
    > sklepiku.

    ach, te sledzie - za mocno zakrecone, w nocy
    sloik mnie pokonal - mientki jestem;]

  • 29. Data: 2009-09-28 15:27:16
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Kefir wrote:
    > Impreze zas podsumowalismy "miedzy nami kolegami" jako wybitnie udana
    > za co ponowne dzieki wszystkim ktorzy znalezli chwile by sie pojawic.

    Nie denerwuj mnie prosze
    Niestety wyglada na to ze felkowski bede musial zaznaczyc w kalendarzu jako
    impreze dla mnie stracona :(

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 30. Data: 2009-09-28 17:33:50
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Piotr pisze:
    > Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci

    > staram sie...
    > poza tym na widok "gorzkiej..." mam dreszcze:)

    Czyżby to TY?
    Mój "grzybolek"??

    > ach, te sledzie - za mocno zakrecone, w nocy
    > sloik mnie pokonal - mientki jestem;]

    No to my wiemy

    pzd

    Drutek

    --
    klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; xb12x, fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07