  • 1. Data: 2009-09-27 10:20:18
    Temat: Felkowisko, podziekowania
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Jako zwyciezca rajdu w kategorii "Najszybciej zakonczony rajd"
    chcialbym niniejszym podziekowac tym, ktorzy pomogli mi zdobyc to
    zwyciestwo, a w szczegolnosci:

    - Kajce, Nemo, Wlodkowi i koledze, ktorego imienia nie pomne - za
    mentalne i praktyczne wsparcie na miejscu, zorganizowanie pomocy i
    cierpliwosc do samego konca akcji

    - Magicowi i Gawronowi - za to, ze Wam sie chcialo robic sobie
    wycieczke gdy wlasnie zaczynala sie impreza

    - Gosciowi i Kefirowi - za to, ze nie musialem organizowac busa na
    niedziele

    - wszystkim, ktorzy zatrzymali sie po drodze - za to, ze sie
    zatrzymali :) oraz tym, ktorzy pomagali ogarnac sytuacje w bazie
    rajdu
    - panom z patrolu policji - ze nie kazali czekac pol nocy i w miare
    sprawnie zrobili notatke
    - sarence, za to ze postanowila walnac centralnie a nie w bok (bo
    moglbym nie utrzymac)
    - mojemu Aniolowi Strozowi, ze mimo wszystko byl troche szybszy ode
    mnie.

    Ja sie mam dobrze, drynde sie naprawi.

    Aha - po analizie zdjec okazuje sie, ze to jednak byl jelonek a nie
    sarenka co by wyjasnialo sposob powstania dziury w mojej lydce -
    jelonek ma jeden rog zlamany.

    Na koniec gratuluje wszystkim innym zwyciezcom rajdu. Cieszcie sie, ze
    wystartowalem tylko w jednej konkurencji :-)

    pzdr, dr
    jelonkoyepca/525

  • 2. Data: 2009-09-27 13:22:21
    Temat: Re: Felkowisko, podziekowania
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    doktorski pisze:
    > Jako zwyciezca rajdu w kategorii "Najszybciej zakonczony rajd"

    czy nie jechał z Tobą czasem Wieca? mentalnie chociaż? może wziąłeś na
    dryndę figurkę... baryłkę z Wiecą zamiast z Aniołem? sprawdź.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 3. Data: 2009-09-27 16:24:20
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 27 Wrz, 15:22, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > czy nie jechał z Tobą czasem Wieca?
    Wieca specjalizuje sie we wrobelkach. Inna liga :)

    pzdr, dr
    jelonkoyepca/525

  • 4. Data: 2009-09-27 16:38:33
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 27 Wrz, 12:20, doktorski <d...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > Na koniec gratuluje wszystkim innym zwyciezcom rajdu. Cieszcie sie, ze
    > wystartowalem tylko w jednej konkurencji :-)

    sarenkoyebca brzmialo jakos lepiej w Twoim przypadku no ale okazalo
    sie ze RGC wiecznie zywe i wyszlo jak wyszlo ;)

    Fajnie bylo, do zobaczenia za rok

    pozdro
    Mika
    z potforka

  • 5. Data: 2009-09-27 16:42:46
    Od: majek <m...@g...com>

    ja co prawda w tym roku nie wygrałem, ale też dziękuję!
    jak corok było
    fajowo.

    majek - zagonczyk
    czarna perła

  • 6. Data: 2009-09-27 19:16:57
    Od: "Raf" <e...@p...onet.pl>

    doktorski wrote:
    > 6, tu doktorski;

    7, tu Rafal i Sylwia
    Nasze pierwsze Felkowisko i juz zaszczytne miejsce w polowie stawki ;)) Za
    rok bedzie jeszcze gorzej :)

    Felek, wielkie dzieki za wszystko.

    --
    Adams,
    R1100RT, W-wa

  • 7. Data: 2009-09-27 19:23:03
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-27 12:20:18 +0200, doktorski <d...@g...com> said:

    > Aha - po analizie zdjec okazuje sie, ze to jednak byl jelonek a nie
    > sarenka co by wyjasnialo sposob powstania dziury w mojej lydce -
    > jelonek ma jeden rog zlamany.

    No ale przeżył, czy przynajmniej była wkładka na grilla?
    ;-)

    PS. Dobrze żeś cały. Drynda mocno oberwała?

    de Fresz

  • 8. Data: 2009-09-27 19:23:34
    Od: majek <m...@g...com>

    wrruuummmm
    a foto-relacja tu:
    http://tinyurl.com/ydce798

    zdrowia!
    --
    majek - zagonczyk
    czarna perła

  • 9. Data: 2009-09-28 04:47:11
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 27 Wrz, 21:23, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > No ale przeżył,
    Nie do konca... Trudno sie zyje bedac w 2 kawalkach... :)

    >czy przynajmniej była wkładka na grilla?
    > ;-)
    Policjanty zabronily zabrac. Podobno padlina jest wlasnoscia gminy a
    nie mysliwego. Glupie, nie? :)

    > PS. Dobrze żeś cały.
    Caly to malo. Mi w zasadzie NIC nie jest.

    > Drynda mocno oberwała?
    Na zdjeciach wyglada koszmarnie ale chyba bedzie dobrze. Zobaczymy po
    weryfikacji w serwisie.

    pzdr, dr
    jelonkoyepca/525

  • 10. Data: 2009-09-28 07:07:52
    Od: majek <m...@g...com>

    > Caly to malo. Mi w zasadzie NIC nie jest.

    I tak trzymać.

    > Zobaczymy po weryfikacji w serwisie.

    Nie zapomnij umyć przed serwisem.
    Szkoda z AC?
    I wał Ci się od tego wykruszył? Ale uderzenie...
    --
    majek - zagonczyk
    czarna perła