  • 11. Data: 2009-09-28 07:24:40
    Temat: Re: Felkowisko, podziekowania
    Od: "prusak" <o...@o...pl>

    Felinii bylo zajefajnie (jak zwykle) Wielkie dzieki i troche fotek:
    http://picasaweb.google.com/prusak74/XIIIRajdFelkows
    kiTopornia2009#

    pzdr
    prusaki

  • 12. Data: 2009-09-28 08:29:02
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "doktorski" <d...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > 6, tu doktorski;
    >
    > Jako zwyciezca rajdu w kategorii "Najszybciej zakonczony rajd"
    > chcialbym niniejszym podziekowac tym, ktorzy pomogli mi zdobyc to
    > zwyciestwo,

    Dopisalo nam w tym roku wszystko: uczestnicy, pogoda, lokalna ludnosc oraz
    Policja i zlozylo sie to na kapitalna atmosfere. Szkoda jelonka.
    Aha:
    - Mlyn przy ktorym nalezalo blysnac wiedza z zakresu pierwszej pomocy jest
    wystawiony na sprzedaz. Cana nieznana.
    - Poza jedna psychiczna Pania, mieszkancy byli bardzo zadowoleni ze cos sie
    dzieje i komus sie chce organizowac takie zdarzenia. Mamy wiec nieustajace
    zaproszenie na wiejska zabawe.
    - W dniu powrotow warunki jazdy byly doskonale a po drodze widzielismy 3
    wypadki. Jeden zdarzyl sie na naszych oczach. Kierowcy wielu pojazdow
    zachowywali sie jak niewidomi . Mam nadzieje ze wszyscy dojechalo calo.

    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2009-09-28 08:33:17
    Od: n...@s...com

    On Mon, 28 Sep 2009 10:29:02 +0200, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >- Mlyn przy ktorym nalezalo blysnac wiedza z zakresu pierwszej pomocy jest
    >wystawiony na sprzedaz. Cana nieznana.

    Masz koordynaty ? :)

    >- Poza jedna psychiczna Pania, mieszkancy byli bardzo zadowoleni ze cos sie
    >dzieje i komus sie chce organizowac takie zdarzenia. Mamy wiec nieustajace
    >zaproszenie na wiejska zabawe.

    Zapus zrobil dobry podklad rok temu ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 14. Data: 2009-09-28 08:56:15
    Od: Magic <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Masz koordynaty ? :)

    To nie jest chyba to czego szukasz :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 15. Data: 2009-09-28 09:19:27
    Od: n...@s...com

    On Mon, 28 Sep 2009 10:56:15 +0200, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    >To nie jest chyba to czego szukasz :)

    A czego szukam ? :)

    pozdr
    newrom

  • 16. Data: 2009-09-28 09:53:50
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    Kefir napisal(a) :
> [...]
    > - Mlyn przy ktorym nalezalo blysnac wiedza z zakresu pierwszej pomocy
    > jest wystawiony na sprzedaz. Cana nieznana.

    Chmmm.

    pozdr
    Wieca

  • 17. Data: 2009-09-28 10:33:03
    Od: DrFugazi <d...@n...drfugazi.eu.org>

    Kefir pisze:

    > Dopisalo nam w tym roku wszystko: uczestnicy, pogoda, lokalna ludnosc
    > oraz Policja i zlozylo sie to na kapitalna atmosfere. Szkoda jelonka.

    Jak to ? Pogoda nie dopisała... przecież nie padało ! Co gorsza nawet
    słońce świeciło... nuda panie ;)

    > - W dniu powrotow warunki jazdy byly doskonale a po drodze widzielismy 3
    > wypadki. Jeden zdarzyl sie na naszych oczach. Kierowcy wielu pojazdow
    > zachowywali sie jak niewidomi . Mam nadzieje ze wszyscy dojechalo calo.

    Grupa górnośląska pod przewodnictwem Fugaza i Grishackha melduje powrót
    w komplecie i bez przygód.

    Dzięki za wszystko w imieniu całej Ekipy, było miło i fachowo. Brawa dla
    Onanizatorów i oby im się chciało za rok i za rok i za rok ! ;)

    Zdrówka
    --
    DrFugazi && Hayabusa
    http://www.drfugazi.pl

  • 18. Data: 2009-09-28 11:40:34
    Od: Magic <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > A czego szukam ? :)

    Zapewne czegoś innego:)

  • 19. Data: 2009-09-28 11:53:27
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "DrFugazi" <d...@n...drfugazi.eu.org> wrote in message

> [...]
    >
    > Dzięki za wszystko w imieniu całej Ekipy, było miło i fachowo. Brawa dla
    > Onanizatorów i oby im się chciało za rok i za rok i za rok ! ;)

    Organizator jest jeden. Kto chce moze pomoc.

    weFAQ&v=qvj

  • 20. Data: 2009-09-28 12:04:31
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-28 06:47:11 +0200, doktorski <d...@g...com> said:

    > Nie do konca... Trudno sie zyje bedac w 2 kawalkach... :)

    Określenie "przecinak" nabrało nowego znczenia ;-)
    BTW - to ile żeś jechał? Bo oglądnąłem zdjęcia Majka i motur wygląda
    jak po konkretnym strzale. Tak wogóle to byś napisał dla potomności jak
    może przebiegać spotkanie z takim Bambi.

    > Policjanty zabronily zabrac. Podobno padlina jest wlasnoscia gminy a
    > nie mysliwego. Glupie, nie? :)

    Bessensu. A może chodziło o nieuregulowanie składek w Kole Łowieckim? ;-)

    > Na zdjeciach wyglada koszmarnie ale chyba bedzie dobrze. Zobaczymy po
    > weryfikacji w serwisie.

    Coś pechowa dla Ciebie ta drynda.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda