  • Data: 2016-01-18 22:36:06
    Temat: Re: Felieton Marty Kaczyńskiej
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości
    news:n7inf2$58l$1@dont-email.me...

    > Jeszcze raz ci się nie uda i dostaniesz cztery strzały w korpus :)

    I piąty ostrzegawczy! :)) W pełni zasłużony! :) I prosiem o pamięć, żeby ten
    ostrzegawczy nie następował wcześniej! :)

    Próbowałem Avasta ze 20 razy - jak się odptaszy i zejdzie poziom niżej, to
    zachowuje ustawienie.
    Jak się wszystko pozatwierdza - zaptasza samo. Próbowałem przeptaszać
    pozostałe opcje - zachowuje ustawienie. Tę akurat olewa i doptasza
    odptaszone, potajemnie. Kilka(naście) dni temu wyskoczyło mi to, ale tamtym
    razem udało się utrzymać. No i dziś się zbuntowało, bądźcie cierpliwi, będę
    próbował. Być może ma to związek z łączem, którego używam, obecnie, wskutek
    "awarii" (zgapiłem się, mea maxima culpa, ale już jest uiszczone i
    czekam...) :)) korzystam zapasowo z UPC Wi-Free, które katastrofalnie często
    zrywa. W związku z tymi zrywkami dzieją się śmieszne rzeczy, włącznie z
    wywalaniem się stop 0x7F (0,0,0,0) co sugeruje błąd dzielenia przez zero,
    bądź przegrzanie, przetaktowanie procka, nic takiego, zimny procek, minutę
    po włączeniu systemu, nawet wiatrak nie wieje, a jest sprawny. Sprzęt jednak
    wszechstronnie sprawdziłem, jest w pełni sprawny, nie wiem, czy to nie ten
    sam błąd, co powodował wywalanie się W2k z SDI, jeśli nie leżał na nim
    SP4...? Błąd nie wyskakuje, gdy nie ma połączenia z wifi.
    Chyba się na jakiegoś Linuxa przesiądę, tylko, czy przywyknę do jakiegoś
    ztableciałego, zandruciałego Ubuntu? A świeża, noworoczna instalka... I już
    jaja.
    Zastrzelcie mnie...

    --
    Stary niedźwiedź mocno śpi... bo ma tego wszystkiego powoli dość...

    ---
    Avast.