eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFelgi aluminiowe - porady praktyczneRe: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-s
    po-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 16 Nov 2012 19:59:35 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121026
    Thunderbird/16.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
    References: <k7u1bc$2q2$1@news.task.gda.pl> <k7u6kp$nhp$1@news.task.gda.pl>
    <k803vr$ah0$3@news.task.gda.pl> <k80762$jol$1@node1.news.atman.pl>
    <1mrpn3nn7m4q6$.o38y3tkkw6dj$.dlg@40tude.net>
    <50a47e45$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <k82809$c49$2@node2.news.atman.pl> <k82885$c49$3@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <k82cs1$orb$1@node1.news.atman.pl>
    <h...@4...net>
    <50a55221$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <1059xaulus5nx.1fqsu45fxokn8$.dlg@40tude.net>
    <k84ri1$r58$1@node2.news.atman.pl>
    <8i92veocixs7$.10l38nx7zs1e3$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <8i92veocixs7$.10l38nx7zs1e3$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 38
    Message-ID: <50a68d1e$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213-238-77-237.adsl.inetia.pl
    X-Trace: 1353092382 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26682 213.238.77.237:53658
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2472649
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-11-16 18:18, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Fri, 16 Nov 2012 08:55:43 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    >
    >>> Wielu różnych efektów potencjalnej partaniny nigdy nie widziałem na oczy,
    >>> co jednak nie zmienia faktu że taka papranina pozostaje papraniną.
    >>
    >> Czyli takie teoretyzowanie dla zasady.
    >
    > Nie - jest to kwestia robienia czegoś zgodnie ze sztuką albo nie.
    > Robienia dobrze albo źle.

    Czyli jednak teoretyzowanie dla zasady, o czym niżej...

    > Robienie czegoś źle często nie daje natychmiastowych rezultatów, bywa że
    > nie daje ich nigdy.

    Zgadza się.

    > Jeżeli ktoś smaruje piasty albo śruby to znaczy że nie rozumie w jaki
    > sposób działa śruba.

    Hmmm, może jednak rozumie - jesteś w stanie podać o ile się pogorszyły
    właściwości takiego połączenia? Napisałeś "ogromnie" i wprowadza
    "możliwość". Skoro tak, to pewnie jesteś w stanie to podać. Jestem
    ciekaw, ponieważ ludzie tak robią od dziesiątek lat i tak szczerze to
    nie słyszałem o problemach z tego tytułu - no, może poza takimi, że
    nadmiar smaru trafił na okładziny hamulcowe, czy na skutek temperatury
    i dziwnego lepiszcza śruby się zapiekły ;)

    > Ja się zgadzam że być może śruba nie jest aż tak prostą rzeczą i być może
    > nawet taka wiedza nie jest potrzebna mechanikowi, ale wtedy powinien on
    > _ściśle_ trzymać się instrukcji, która mówi że tych elementów się nie
    > smaruje.

    Hmmm, a możesz napisać w jakim stopniu posmarowanie *gwintu* śruby
    wpłynie ma możliwość jej okręcenia się?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: