  • Data: 2012-11-13 22:07:41
    Temat: Re: Felgi aluminiowe - porady praktyczne
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-13 21:41, Roman Zaremba pisze:

    > A jak się ma sprawa z pierścieniami centrującymi - masz je z tworzywa
    > czy są metalowe? Zużywają się? Wymieniałeś je?

    mam felge wlasciwa do wlasciwego auta (dotyczy to wymiarow, odsadzenia,
    rozstawu srub, srednicy otworu centrujacego.
    Tak, ze nie potrzebuje zadnych dod. pierscieni centrujacych czy
    dystansow, etc :)

    A jesli masz wkladke centrujaca - to chyba jest ona z tworzywa.
    Na wkladce centrujacej kolo sie nie trzyma, tylko na srubach - wiec
    dlaczego ta wkladka mialaby sie zuzywac?