    From: " firey" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Faza odśmiecania Mark a stos
    Date: Sun, 27 May 2012 13:00:37 +0000 (UTC)

    a po co wogole odsmiecac - ze skopiuje swoj watek
    z warsztatu (czasem tam pisze ale pewnie jak zwykle
    jakis moderacki glup sie do mnie dowali:

    Cytat: Kos w Dzisiaj o 12:52:16
    > Mi za młodu nie przeszkadzało, a teraz po prostu przestałem bałaganić :)

    nie dla ciebie wiec wyspa skarbów i przygody
    w gaszczu przedziwnych rzeczy w roznych
    miejscach (dobrych komixow, starych gier pod
    jakies emulatory, sourcow i niedokonzconych gier
    posciaganych z jakichs blogow, moich wlasnych
    notatek/postow sprzed lat, fotek cyknietych przez siebie albo wyslanych
    przez jakies dziewuchy z netu,
    ebokow i archiwow stronek, czasem dziwnych 'Tony
    Smith costam about hadron 8-costam
    way sedonions, octonions and supersymetry', starych
    powiesci w formacie txt (poematy eliota, 'a shopshire
    lad') itd)

    Dla mnie wyjatkowa przyjemnosc plynie z posiadania
    wielu takich takich wysypisk ze skarbami a ich system mam dosyc rozbudowany
    (przy czym paroletni system ciagle dobrze dziala (pozatym ze stary i miele
    po swapie) nigdy jeszcze nie reinstalowalem)
    Ciagle powiekszam te archiwa przegladajac neta
    (ostatnio czytalem np notki rega i costam sciagnalem przy czym zwykle sporo
    czasu mija nim ktoras z tych rzeczy odpale albo poczytam - ale jak sie trafi
    odnalezc
    taką skrzynie na dnie morza po pieciu latach i w niej cos
    b ciekawego to jest to super rzecz (przez to ze jest na
    pol albo na zapomniana ale nie calkiem, jakies wspomnienie jest i 'ulezala
    sie')

    Za to bardzo zaluje jak cos strace, kiedys 10 lat temu pare tygodni pisalem
    roguelika pod linucha i choc
    naklepalem pewnie ze 2-3 tys linijek i był tam tylko szary lasek, chata i dwu
    ochlajusow - kumpli mojego
    kumpla ze studiow, ktorzy szukali korkociagu butelki
    wina to darze takie stare kawalki takim milym
    sentymentem ze czasem o tym utraconym kiepskim kawalku kodu jeszcze mysle.