  • 31. Data: 2009-10-16 19:37:45
    Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 21:21:58 +0200, grzesiek napisał(a):
    /..../
    > DSLAM jest ten sam? Któryś z nas jest w mylnym błędzie. Polecam:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=987
    243&highlight=firmy
    +pijawkowe&sid=
    > w szczeg. wyjaśnienia użytkownika irekr dotyczące zagadki, czemu neo
    > działa a internet np w netii już niekoniecznie.

    Coś mu się myli BSA z LLU - uwolnioną pętlą abonencka.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 32. Data: 2009-10-16 21:10:46
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 21:28:37 +0200, crazy bejbi napisał(a):

    > hehe, nawet u mnie jest to automat, a mam kilkaset rzędów wielkości
    > mniej klientów niż Netia :)
    Hehe kilkaset rzedow :) Masz (mocno) ulamkowa ilosc klientow znaczy sie?

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 33. Data: 2009-10-16 21:15:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości

    > hehe, nawet u mnie jest to automat, a mam kilkaset rzędów wielkości mniej
    > klientów niż Netia :)

    Kilkaset rzedow powiadasz? Atomy Twymi klyentamy?

  • 34. Data: 2009-10-17 06:38:15
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Fri, 16 Oct 2009 21:28:37 +0200, crazy bejbi <t...@n...ma>
    wrote:

    > hehe, nawet u mnie jest to automat, a mam kilkaset rzędów wielkości
    > mniej klientów niż Netia :)

    automata tez musiał ktoś napisać i poświęcić na to prace

    --
    Tomek Kruk CZARNET
    http://zdrowepanstwo.pl/

  • 35. Data: 2009-10-17 07:14:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wrote:

    >automata tez musiał ktoś napisać i poświęcić na to prace

    Poza tym przeciez automata wszystkiego nie robi.

  • 36. Data: 2009-10-17 11:29:41
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    grzesiek <p...@z...to> writes:

    > Może i dziwny jestem ale spodziewałem się że jeżeli jest awaria której
    > nie da się/nie opłaca się naprawić to dzień później z rozwiązaną umową
    > idę do firmy która może/ której opłaca się świadczyć usługę.

    Ale jesli TPSA mowi, ze moze swiadczyc usluge, to Netia to powtarza
    i tyle. Tu nie ma zadnych odleglych albo nieoplacalnych ONU ani niczego
    podobnego, (w tym przypadku) Netia nie moze podpiac nic do linii TPSA.

    > I netia może tylko pokornie czekać aż TP w swojej łaskawości poda
    > parametry linii?

    Ja nawet nie wiem czy TPSA w ogole ma podawac parametry linii Netii, czy
    tylko ma zrobic by dzialalo, albo powiedziec ze sie nie da.

    > WRL jest od wczoraj i na razie nie opracowali
    > procedur wymiany stosownych informacji, które wystarczy odczytać na
    > centrali?

    Skad pomysl ze TPSA chcialaby sie w taki sposob umowic?
    Co ma w ogole do tego WLR?

> [...]
    > odpowiedź. Oczekuję iż jak mnie konsultant informuje, że kierownik do
    > mnie zadzwoni to ten kierownik dzwoni. Oczekuję, że jak technik firmy
    > telekomunikacyjnej nie może się u mnie pojawić w wyznaczonym przez
    > firmę terminie to mnie o tym powiadamia. Oczekuję, że jak mnie
    > konsultant zapewnia, że sprawa jutro będzie załatwiona to tak czy
    > śmak, choćby firma miała na uszach stanąć to sprawa będzie załatwiona:
    > czy poprzez naprawienie usterki, poprzez wydanie zastępczego
    > urządzenia np komórkowego, czy poprzez rozwiązanie umowy.

    Organizacja i prawdomownosc w Netii to jedno, ale napisalem dlaczego tak
    jest: "bo nie chca przyznac ze oni tak naprawde robia za ksiegowego,
    usluge wykonuje TPSA". Techniczne - oni nie sa w stanie dokladnie nic
    zrobic, bo to po prostu nie ich siec i nie maja do niej zadnego dostepu.

    Zdaje sie ze dostaja jakies pieniadze od TPSA za brak uslugi, moze to
    to?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 37. Data: 2009-10-17 11:32:27
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    grzesiek <p...@z...to> writes:

    > DSLAM jest ten sam? Któryś z nas jest w mylnym błędzie.

    Nawet wiadomo kto.
    Wystarczy wpisac login "r...@n...pl" (czy jak to tam idzie)
    i stanie sie jasnosc.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 38. Data: 2009-10-17 11:45:47
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    grzesiek <p...@z...to> writes:

    > Część klientów nie miała wcześniej usługi dostępu do neta,

    To prawda.

    > inna część
    > była włączona do ONU

    ONU jak "Optical Network Unit"?

    > a w przypadku WLR (nie wiem czy BSA też)
    > przenoszeni są wtedy na centrale

    Bardzo dziwne, skad te informacje? WLR to sprawa billingowa.
    BSA ma sie do tego nijak, DSLAM jest dokladnie ten sam.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 39. Data: 2009-10-17 12:10:16
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba grzesiek napisała na pl.internet.polip:

    > Ale to o tyle jest bez znaczenia, że terminowo w netii to się tylko
    > faktury wystawia (to jedyna 'usługa' w netii wykonana zawsze i na
    > czas).

    W multimo nawet tego nie potrafią :P

    Marcin Kocur

  • 40. Data: 2009-10-17 14:25:28
    Od: " adsl.gruchot" <a...@g...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisał(a):

    > Nawet wiadomo kto.
    > Wystarczy wpisac login "r...@n...pl" (czy jak to tam idzie)
    > i stanie sie jasnosc.

    Nie bo ustawienia połączenia VPI VCI są inne dla Netii a inne dla TP.
    Jak Ci działa net24 to jesteś w netii a jak r...@n...pl to w TP
    http://www.neostrada-net24.dl.pl/