  • 21. Data: 2009-10-16 13:26:37
    Temat: Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii
    Od: grzesiek <p...@z...to>

    Witaj,

    Ghost pisze:

    > Nawet jesli to byli na pozycji przegranej - po co wywiad jesli klient
    > przenosi usluge, ktora juz dziala?

    Część klientów nie miała wcześniej usługi dostępu do neta, inna część
    była włączona do ONU a w przypadku WLR (nie wiem czy BSA też)
    przenoszeni są wtedy na centrale (co znacząco wydłuża długość linii)...
    Choć pojęcia nie mam jakie są statystyki...

    pozdrawiam

    Przchodzien

  • 22. Data: 2009-10-16 13:55:12
    Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Ghost <g...@e...pl> wrote:

    > Mialem dokladnie to samo i zrobili to dwa razy w ciagu dwoch tygodni. Raz
    > dalo sie szybko odtworzyc, a drugi raz wykasowali wszystko i zestawiali
    > ponownie, co trwalo prawie tydzien. I najwazeniejsze, dzwonic, pytac

    Po 25 telefonach do BOKu, jeden za drugim, zgłosił się Pan, który naprawił to online.
    Poprzednicy mówili tylko, że 'zlecenie zostało przekazane do pionu sieci',
    że potrwa to do 4-10 dni, ale że z nikim nie można połączyć, bo pracują.
    Szkoda, że tak ciężko trafić na odpowiednią osobę.

    Przy okazji powiedział, że adresy IP były już zwolnione i to tylko przypadek,
    że ktoś inny ich jeszcze nie dostał. Pięknie.

    a.

  • 23. Data: 2009-10-16 15:02:02
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 08:31:30 +0200, Maciek \"Babcia\" Dobosz napisał(a):

    > Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie.

    Czyli zależnie - na TP.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 24. Data: 2009-10-16 15:06:43
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 10:25:35 +0200, grzesiek napisał(a):

    > Witaj,

    > W moim przypadku był to akurat WRL.

    Czyli TP.

> [...]
    > faktury wystawia (to jedyna 'usługa' w netii wykonana zawsze i na czas).
    > A w razie jakichkolwiek problemów ze świadczeniem usługi właściwej
    > zaczyna się procedura: najpierw czekamy 2 tygodnie bo może samo się
    > naprawi skoro samo się zepsuło... W tym czasie opowiadamy klientowi
    > bajki typu:
    > - to ta zła TP (zapomnieli tylko dodać że TP ma swoje ONU bliżej i
    > dlatego neo działa a netii nie opłaca się stawiać swojego i parametry
    > linii ciągniętej do centrali są takie a nie inne) - to mój modem jest

    Jeśli to było BSA to przecież DSLAM jest ten sam i idzie to po liniach TP
    aż do przyłącza do szkieletu.

    > - nie da się sprawdzić parametrów linii, - sprawa będzie rozwiązana
    > JUTRO, przy czym jutro słyszysz to samo,

    Przypuszczam, że nie mogą mieć takiej możliwości. Muszą pisać do TP

    Coś kręcisz.
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 25. Data: 2009-10-16 15:08:31
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 12:31:35 +0200, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Kruk CZARNET" <f...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:du5gd5h8d35jil8gucd12nnurvero97n6c@4ax.com... On Fri, 16
    > Oct 2009 08:31:30 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"

    > I to sie nadaje do UKE i UOKiK jak Netia dostanie pare razy w dupe
    > odpowiednia kara to sie naucza jednak placic za wywiad. Netia w tej
    > chwili placi grosze za lacza na liniach TP SA wlasnie dlatego, ze dlugo
    > TP SA pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo
    > taryfe i teraz placza.

    49% płaci TP.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 26. Data: 2009-10-16 15:09:39
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 13:09:39 +0200, Tomasz Kruk CZARNET
    napisał(a):
    /.../

    > ciekawe czy tepsa przy negocjacjach w sprawie stawek za BSA próbowała
    > przeforsować opcje, że warunkiem uruchomienia łacza operatora obcego na
    > ich sieci dostępowej (BSA) jest zlecenie im wywiadu technicznego ?

    A jak wywiady lecą z odpowiedzią: nie bo nie?

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 27. Data: 2009-10-16 16:28:49
    Od: " adsl.gruchot" <a...@g...pl>

    Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com> napisał(a):

    /..../
    > ciekawe czy tepsa przy negocjacjach w sprawie stawek za BSA pr=F3bowa=B3a
    > przeforsowa=E6 opcje, =BFe warunkiem uruchomienia =B3acza operatora =
    > obcego
    > na ich sieci dost=EApowej (BSA) jest zlecenie im wywiadu technicznego ?

    Hm. A kto weźmie odpowiedzialność za wiarygodność wywiadu? Bardzo często
    wychodzi on negatywny. Wtedy pracownik tp - który pilnuje tego, bo ma do
    premii normę do wyrobienia - puszcza 2 albo 3. Często ludzie, co chcą przejść
    do Netii się na te wywiady skarżyli. Netia to musi robić pisemnie i czekać na
    oficjalną odpowiedź. I co - ma 2 i 3 raz zapuszczać?

    Musiałbyś mieć niezależny czynnik do weryfikowania tego.

    Ludzie mają problemy bo nie mają pilota takiego, który by im pilotował
    zamówienie. Ale z kolei czasem potrafi zarejestrować umowę przy braku możliwości.

    Myślisz, że TP jak wydzwania do ludzi oferując Neostradę to co? Robi do
    każdego wywiad?

  • 28. Data: 2009-10-16 19:21:58
    Od: grzesiek <p...@z...to>

    Witaj,

    Smok Eustachy pisze:

    > Jeśli to było BSA to przecież DSLAM jest ten sam i idzie to po liniach TP
    > aż do przyłącza do szkieletu.
    DSLAM jest ten sam? Któryś z nas jest w mylnym błędzie. Polecam:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=987
    243&highlight=firmy+pijawkowe&sid=
    w szczeg. wyjaśnienia użytkownika irekr dotyczące zagadki, czemu neo
    działa a internet np w netii już niekoniecznie.

    Co dokładnie Ci nie pasuje?

    pozdrawiam

    Przechodzień

  • 29. Data: 2009-10-16 19:28:37
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Tomasz Kruk CZARNET pisze:
    > On Fri, 16 Oct 2009 10:25:35 +0200, grzesiek

    > wbrew pozorom to też jest efekt wykonanej czyjejś pracy

    hehe, nawet u mnie jest to automat, a mam kilkaset rzędów wielkości
    mniej klientów niż Netia :)

    wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 30. Data: 2009-10-16 19:35:08
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    grzesiek wrote:

> [...]
    >
    > w szczeg. wyjaśnienia użytkownika irekr dotyczące zagadki, czemu neo
    > działa a internet np w netii już niekoniecznie.

    W tym wątku na elektrodzie to jakieś bajki opowiadają.
    Dla BSA DSLAM dostarcza tepsa. Operator świadczący usługi podłacza się w
    wyznaczonym punkcie styku dla danej strefy numeracyjnej. Zwykle jest ich
    2-3 w SN.

    M.