  • 1. Data: 2009-02-07 01:34:43
    Temat: Farnell - jakie koszta ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Ktoś wie, jakie są koszta wysyłki do Polski z Farnell'a ? Potrzebuję kupic
    20 chipów po niecałe 1 Eur, więc koszt wysyłki gra rolę :)
    A może ktoś wie, gdzie w Polszcze można zanabyć LM63 ?

    pozdr.

  • 2. Data: 2009-02-07 09:53:23
    Temat: Re: Farnell - jakie koszta ?
    Od: "Mariusz K." <r...@e...pl>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > 20 chipów po niecałe 1 Eur, więc koszt wysyłki gra rolę :)
    > A może ktoś wie, gdzie w Polszcze można zanabyć LM63 ?

    5 EUR

  • 3. Data: 2009-02-07 10:38:44
    Od: "AK" <a...@a...net.pl>

    > Ktoś wie, jakie są koszta wysyłki do Polski z Farnell'a ? Potrzebuję kupic
    > 20 chipów po niecałe 1 Eur, więc koszt wysyłki gra rolę :)
    > A może ktoś wie, gdzie w Polszcze można zanabyć LM63 ?

    Farnell redystrybuuje w Polsce Microdis w Suchym Dworze tuż pod Wrocławiem

    AKel

  • 4. Data: 2009-02-08 01:01:23
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Farnell redystrybuuje w Polsce Microdis w Suchym Dworze tuż pod Wrocławiem
    >
    > AKel

    ok, dzięki. Chociaż, jeśli przesyłak faktycznie 5 E, to chyba sobie kupie w
    farnellu pewnie, bo wygląda na to że najtaniej będzie. Ale sprawdze
    microdisa :)

    pozdr.

  • 5. Data: 2009-02-09 18:44:42
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sat, 7 Feb 2009 10:53:23 +0100 "Mariusz K." <r...@e...pl>
    napisał:

    >5 EUR

    Poważnie tylko tyle??? Spodziewałem się że ze 5 razy więcej.
    A jak płacisz? Kartą?

    --
    RUN"
    Press PLAY then any key:

  • 6. Data: 2009-02-09 20:06:18
    Od: Marcin Sroczyk <s...@w...home.pl>

    On Sat, 7 Feb 2009 10:53:23 +0100, "Mariusz K." <r...@e...pl>
    wrote:

    >"sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    >5 EUR

    A nie była to promocja przy pierwszym zamówieniu?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-02-12 23:18:58
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    __Maciek pisze:

    > Poważnie tylko tyle??? Spodziewałem się że ze 5 razy więcej.

    Ale niby dlaczego ma być więcej? Myślisz, że ile kosztuje przesyłka
    kurierska z UK do Polski (przy podpisanej umowie obejmującej tysiące
    przesyłek miesięcznie do całej Europy)?

    BTW: Ze sklepu internetowego w Hongkongu przesyłka do dowolnego kraju
    kosztuje 3 USD. Niesamowite? No to dlaczego z Wysp miałoby być drożej?
    http://gadget.brando.com.hk/index.php

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 8. Data: 2009-02-12 23:27:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adam,

    Friday, February 13, 2009, 12:18:58 AM, you wrote:

    > Ale niby dlaczego ma być więcej? Myślisz, że ile kosztuje przesyłka
    > kurierska z UK do Polski (przy podpisanej umowie obejmującej tysiące
    > przesyłek miesięcznie do całej Europy)?

    Hmmm... Przy LTC4054 masz jak wół: "Dodatkowa opłata 25 Euro 5 days
    delivery". Czego interesującego bym się nie tknął, to nadziewam się na
    "Bezpośrednia dostawa z Newark Dodatkowa opłata 25 Euro (5 days
    delivery)"

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2009-02-13 00:29:59
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

> [...]
    > delivery". Czego interesującego bym się nie tknął, to nadziewam się na
    > "Bezpośrednia dostawa z Newark Dodatkowa opłata 25 Euro (5 days

    To dotyczy tylko elementów, które leżą w magazynie w USA (Newark) i
    dlatego przesyłka jest znacząco droższa. Chociaż wg mnie to nie
    usprawiedliwia aż 25 Euro (przy dla porównania przesyłce z HK do PL za 3
    USD). Kwota pewnie obejmuje pracę ciecia, który musi w tym magazynie
    wygrzebać potrzebne mało komu elementy. ;)

    Jeżeli coś leży w magazynie w UK to za przesyłkę do PL płacisz 5 Euro.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 10. Data: 2009-02-14 15:58:18
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Adam Dybkowski wrote:
> [...]

    Tez mam ten problem - ?15 przesylka (zamiast gratis) i 3 dni.

> [...]
    > USD). Kwota pewnie obejmuje pracę ciecia, który musi w tym magazynie
    > wygrzebać potrzebne mało komu elementy. ;)

    Coraz mniej elementow jest tylko z Newark, a i z reguly wygodnie mi
    wtedy kupowac w Digi-key UK (czas dostawy podobny, z reguly troche taniej).

    > Jeżeli coś leży w magazynie w UK to za przesyłkę do PL płacisz 5 Euro.

    A to dlatego ze w Liege zrobili jakis duzy magazyn i od pol roku wiecej
    niz polowa paczek zamiast z UK to przylatuje z Liege.

    --
    Jerry1111