  • 1. Data: 2013-10-11 15:44:52
    Temat: [Farnell] STM32F3DISCOVERY - SPRZEDAZ ZABLOKOWANA Z POWODU,RESTRYKCJI EXPORTOWYCH
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Farnell wywalił mi z zamówienia STM32F3DISCOVERY z komentarzem "2215108
    - SPRZEDAZ ZABLOKOWANA Z POWODU RESTRYKCJI EXPORTOWYCH; PRODUKT ZOSTANIE
    WYCOFANY Z OFERTY FARNELL ELEMENT14"

    WTF?

    Czy ma ktoś pomysł o jakie to kosmiczne technologie może chodzić?

    Link do produktu jest tu: <http://tinyurl.com/STM32F3DISCOVERY>

    Piotrek

  • 2. Data: 2013-10-11 16:12:19
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 11.10.2013 15:44, Piotrek pisze:
> [...]
    > WYCOFANY Z OFERTY FARNELL ELEMENT14"
    >
    > WTF?
    >
    > Czy ma ktoś pomysł o jakie to kosmiczne technologie może chodzić?

    Zgaduję, że może chodzić o wyłączność na obsługę klientów indywidualnych
    na terenie Polski, podpisaną przez pewną firmę na literę B.

  • 3. Data: 2013-10-11 16:22:32
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

> [...]
    > WYCOFANY Z OFERTY FARNELL ELEMENT14"
    >
    > WTF?
    >
    > Czy ma ktoś pomysł o jakie to kosmiczne technologie może chodzić?

    Zwłaszcza, że w opisie jest napisane:
    Kraj Pochodzenia: CN China

    No to kup w Chinach:
    Shenzhen, Guangdong, China
    http://www.ebay.com/itm/STM32F3DISCOVERY-ARM-Cortex-
    M4-STM32F303VCT6-Evaluat
    ion-Development-Board-/170940107076

  • 4. Data: 2013-10-11 16:31:49
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-10-11 16:12, Zbych pisze:

    > Zgaduję, że może chodzić o wyłączność na obsługę klientów indywidualnych
    > na terenie Polski, podpisaną przez pewną firmę na literę B.

    W takim razie powinni też STM32F429Disco zablokować, szczególnie, że
    B... (AKA K...) sprzedaje je dużo drożej niż Farnell.
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=266
    6163

    --
    Michał

  • 5. Data: 2013-10-11 16:39:05
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-10-11 16:12, Zbych wrote:

    > Zgaduję, że może chodzić o wyłączność na obsługę klientów indywidualnych
    > na terenie Polski, podpisaną przez pewną firmę na literę B.

    Dla tego konkretnego modułu? Bo inne sprzedają bez problemów.

    Z tego co widzę to STM32F3DISCOVERY oferują to co najmniej 3 inne
    polskie firmy (nie na B). Już nie mówiąc o ofertach na pewnym dużym
    portalu aukcyjnym na A. Tak więc dramatu nie ma, ale trochę się zdziwiłem.

    Piotrek

  • 6. Data: 2013-10-11 16:41:26
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-10-11 16:31, Michał Lankosz wrote:
    > W takim razie powinni też STM32F429Disco zablokować, szczególnie, że
    > B... (AKA K...) sprzedaje je dużo drożej niż Farnell.
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=266
    6163

    STM32F429Disco wysłali bez robienia dziwnych problemów.

    Piotrek

  • 7. Data: 2013-10-11 16:54:23
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-10-11 16:22, Sylwester Łazar wrote:
    > No to kup w Chinach:
    > Shenzhen, Guangdong, China
    > http://www.ebay.com/itm/STM32F3DISCOVERY-ARM-Cortex-
    M4-STM32F303VCT6-Evaluat
    > ion-Development-Board-/170940107076

    Potrzebuję to na cito tak więc zamówiłem w PL.

    Piotrek