  • 21. Data: 2017-12-02 12:43:22
    Temat: Re: Fałszywa rejestracja?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 02 Dec 2017 09:36:54 +0100, Marek napisał(a):

    > O podobnie jak B jest wykluczone z dozwolonych znakow w nr rej.w
    > związku z podobieństwem do 0 i 8.

    Ale nie w wyrozniku powiatu.

    PO to Poznan, DB to Walbrzych, DBL Boleslawiec,
    O to Opolskie, OB to Brzeg itp

    J.

  • 22. Data: 2017-12-02 13:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > O podobnie jak B jest wykluczone z dozwolonych znakow w nr rej.w
    > związku z podobieństwem do 0 i 8.

    Dzieki za wyjasnienie - w sumie tak podejrzewałem ale nie miałem
    pewnosci.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 23. Data: 2017-12-02 13:27:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Dec 2017 16:26:28 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Konkurencja podpierdolila. W zyciu taka zamiana numerow na chwile w autobusie by
    nie wyszla sama.

    Policjanci ponoc czasem maja akcje i sprawdzaja.

    Szczegolnie jak sie cos zdarzy, albo konkurencja podpierdoli tak
    ogolnie ("autobusy na linii XXX sa w zlym stanie, olej kapie")

    Albo kierowca ktorys podp*, bo ich szef nie szanuje :-)

    J.

  • 24. Data: 2017-12-02 14:30:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 2 Dec 2017 12:43:22 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale nie w wyrozniku powiatu.

    Przecierz mowa o tablicach indywidualnych, w takich nie ma wyróżnika
    P0

    --
    Marek

  • 25. Data: 2017-12-02 16:56:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 02 Dec 2017 14:30:03 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:
    > P0

    PO miało być.

    --
    Marek

  • 26. Data: 2017-12-04 18:12:04
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-12-02 o 13:00, Budzik pisze:

    > Dzieki za wyjasnienie - w sumie tak podejrzewałem ale nie miałem
    > pewnosci.

    A ja kiedyś miałem rejestrację kończącą się literą B, to było chyba
    WAI802B, już dobrze nie pamiętam...

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 27. Data: 2017-12-04 18:24:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >A ja kiedyś miałem rejestrację kończącą się literą B, to było chyba
    >WAI802B, już dobrze nie pamiętam...

    A nie WAIB028 ?

    O ile pamietam, to w mniejszych powiatach (trzyliterowych), literki
    wstawiano od drugiej strony, i byc moze zgodnie ze schematem nie bylo
    mozliwosci pomylenia
    B z 8, bo "tu zawsze jest litera".

    A potem nie wiadomo WAI 8028 czy WA 18028 :-)

    Sp* ten system od samego poczatku, zero informatycznego myslenia,
    zero.

    P.S. Z ciekawych numerow to mi sie kiedys rzucilo jakies W0 OOO01
    Troche znajomosci w urzedzie i juz zaden sad nie dojdzie czyj samochod
    na niewyraznej fotce, jak sie ma w firmie mieszanke O i 0 :_)

    J.

  • 28. Data: 2017-12-04 18:50:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W Warszawie widywano numery

    W0 OOO
    W0 OOOO
    W0 OOOOO
    W0 OOO00
    W0 OOOO1
    W0 OOOOI
    W0 OOO01
    W0 OOOI
    W0 OOO1
    W0 OOOO7
    W0 OOO07

    etc, etc, etc.

    MJ

  • 29. Data: 2017-12-04 19:07:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-12-04 o 18:24, J.F. pisze:
> [...]
    > mozliwosci pomylenia
    > B z 8, bo "tu zawsze jest litera".
    >
    > A potem nie wiadomo WAI 8028 czy WA 18028 :-)

    WAI to nie ma, ale jest ZK i ZKO, więc możliwe są tablice
    ZK 012AC (ale Koszalin ma jeszcze daleko, zanim do takich numerów dojdzie)
    ZKO 12AC

    Liter B, D, I, O, Z nie stosuje się ("na prawo od spacji") w żadnych
    powiatach, ale oczywiście jeździ po kraju trochę tablic wydanych
    niezgodnie z rozporządzeniem.

    MJ

  • 30. Data: 2017-12-04 23:56:37
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 02.12.2017 o 09:36, Marek pisze:

    > O podobnie jak B jest wykluczone z dozwolonych znakow w nr rej.w związku
    > z podobieństwem do 0 i 8.

    Co wy gadacie?!
    Indywidualna mają schemat:
    [województwo] [cyfra] [pozostałe znaki]
    Więc nie może być PO (pe-o), musi być P0 (pe-zero).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm