  • 1. Data: 2017-11-29 11:57:27
    Temat: uszkodzenie szyby- odpowiedzialny zarządca?
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Witam!

    Kamyk uderzył w szybę, pęknięcie nie jest duże ale jest, mam filmik- samego
    uderzenia nie widać ze względu na ciemne tło ale jak zmienia się tło to
    widać, że uszkodzenia nie było a parę sekund później jest, z przeciwka nie
    jechało nic, poprzedzająca ciężarówka ok 200m z przodu...
    Warto się szarpać na polecony do zarządcy?

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 2. Data: 2017-11-29 12:11:50
    Temat: Re: uszkodzenie szyby- odpowiedzialny zarządca?
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeciwka nie jechało nic, poprzedzająca ciężarówka ok 200m z przodu...
    > Warto się szarpać na polecony do zarządcy?

    jeszcze jedno- droga nie jest aktualnie w żadnym remoncie czy przebudowie,
    https://youtu.be/KT9-BQdosvs uszkodzenie pojawia się ok 54s filmu, pomiędzy
    górnymi fragmentami cyfr 5 i 8 w minutach czasu

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2017-11-29 12:25:47
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-29 o 12:11, tck pisze:

> [...]
    > https://youtu.be/KT9-BQdosvs uszkodzenie pojawia się ok 54s filmu,
    > pomiędzy górnymi fragmentami cyfr 5 i 8 w minutach czasu

    Ja tam nic nie widzę. Ale czy uważasz, że przed każdym pojazdem powinna
    jechać zamiatarka?
    Ps. Ale możesz próbować procesować się z IMGGW, że wiał wiatr i nawiał
    kamyczek, albo z papieżem, że Bóg Cię ukarał...
    A od takich spraw ma się AC lub jeździ PKS-em - wtedy nie masz problemów.
    T.

  • 4. Data: 2017-11-29 12:37:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >https://youtu.be/KT9-BQdosvs uszkodzenie pojawia się ok 54s filmu,
    >pomiędzy górnymi fragmentami cyfr 5 i 8 w minutach czasu

    List zawsze mozesz wyslac, wiele nie kosztuje, a nóż zarządca sie
    poczuje.

    Ale prawde mowiąc ... gdzie tu wina zarzadcy ? Droga w miare dobra, za
    ptaki i meteoryty zarzadca nie odpowiada :-)

    Jeszcze jakbys kilometr namierzyl i zrobil zdjecie kruszącej sie
    dziury ... ale nic nie jedzie, wiec to nie kamien z drogi :-)

    Ponoc niektore samochody wytwarzaja taki wir powietrza, ze np woda z
    kaluzy ląduje na przedniej szybie ... moze i kamykow to dotyczy.

    J.

  • 5. Data: 2017-11-29 12:42:09
    Temat: Re: uszkodzenie szyby- odpowiedzialny Bóg ?
    Od: "LeoLa" <j...@a...pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ps. Ale możesz próbować procesować się z IMGGW, że wiał wiatr i nawiał
    > kamyczek, albo z papieżem, że Bóg Cię ukarał...
    >
    > T.

    Papież nic tu nie pomoże. Bóg ukarał i nie ma odwołania.
    Papież co najwyżej może ci wymazać grzechy
    i jest szansa że Bóg cię nie ukarze jeszcze raz
    o ile wysłucha papieża.

  • 6. Data: 2017-11-29 13:53:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 29 Nov 2017 12:25:47 +0100, T.

    > Ale czy uważasz, że przed każdym pojazdem powinna
    > jechać zamiatarka?

    Tutaj nie ma zastosowania, bo ledwno nawet widać poprzedzający pojazd. Ale
    problem usyfionych ciężarówek wyjeżdżających z budowy, choć jest OBOWIĄZEK
    ich mycia, jest powszechny. Jedzie potem takie bydło i sypie piachem i
    kamieniami.

    Na takie okazje woła się z miejsca policję, ta robi ogląd "owinionego"
    pojazdu i jak samochód jest uwalony błotem i kamieniami, a szczególnie jak
    ma się nagranie jak z ciężarówki się sypie, to odszkodowanie ma się w
    kieszeni. Ergo, czysty pojazd to nie jest kwestia zarządcy budowy, tylko
    kierowcy, aczkolwiek uważam, żę powinni być ciągani zarządcy, którzy
    powinni kierowcom zapewnić punkt mycia pojazdu. W Danii pierwsze co robią
    na budowie, to wanny myjące dla pojazdów budowlanych, tylko w naszym
    ciemnogrodzie auta same się myją na drogach, a za sprzątanie tego syfu
    płaci potem miasto (czyli my)...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2017-11-29 13:54:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 29 Nov 2017 12:11:50 +0100, tck

    > jeszcze jedno- droga nie jest aktualnie w żadnym remoncie czy przebudowie,
    > https://youtu.be/KT9-BQdosvs uszkodzenie pojawia się ok 54s filmu, pomiędzy
    > górnymi fragmentami cyfr 5 i 8 w minutach czasu

    Nie rób sobie jaj... :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2017-11-29 18:37:46
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2017 o 12:11 tck <t...@t...wytnij.net.pl> pisze:

> [...]
    > https://youtu.be/KT9-BQdosvs uszkodzenie pojawia się ok 54s filmu,
    > pomiędzy górnymi fragmentami cyfr 5 i 8 w minutach czasu

    Spodziewałem się pajęczyny centralnie po stronie kierowcy :-) - takie po
    pierdółki to łapię 2-3 w ciągu roku.
    Kupiłem nowe auto w czerwcu - wracam od dilera do chałupy, dostałem
    kamieniem w taki sposób, że mam przebite wszystkie trzy warstwy, na
    szczęście nisko po lewej stronie.
    Drugiego strzała (górny prawy róg) dostałem pod koniec lipca - na
    niemieckiej A4. Nawet mi do głowy nie przyszło aby to gdzieś zgłaszać.
    Pech, niczyja wina.

    TG

  • 9. Data: 2017-11-29 18:47:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Pech, niczyja wina.

    A co jakby taki odprysk kamyczka zabił przechodzącego obok przechodnia?
    Czy wtedy też byłby pech, czy może wina samochodu, czy zarządcy?

    Pytam, aby poteoretyzować :)

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2017-11-29 18:59:03
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2017 o 18:47 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > A co jakby taki odprysk kamyczka zabił przechodzącego obok przechodnia?
    > Czy wtedy też byłby pech, czy może wina samochodu, czy zarządcy?
    >
    > Pytam, aby poteoretyzować :)

    Chętnie się dowiem od kogoś mądrzejszego :-)
    Na mój chłopski rozum to nadal pech - zarządca może zamiatać ciężkim
    sprzętem drogę 4 razy w ciągu godziny a i tak kamyczek (jeden jedyny na
    odcinku 100km) może się tam znaleźć - upuściła go np. przypadkiem
    przelatująca sroka.

    TG