  • 1. Data: 2017-11-28 21:16:39
    Temat: Chrzczone paliwo - wykaz stacji
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Wykaz stacji z chrzczonym paliwem:
    http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-rynek-p
    aliw/wiadomosci/news-gdzie-sprzedaja-chrzczone-paliw
    a-mamy-czarna-liste,nId,2469285

    Jest tez raport ze wszystkimi skontrolowanymi stacjami w 2017, wiekszosc
    wypadla dobrze:
    https://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=19483

    A jakby ktos chcial poczytac sobie tez poprzednie lata:
    https://www.uokik.gov.pl/kontrola_stacji_paliw_pb_95
    ,_pb_98_i_on.php

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2017-11-29 08:07:41
    Temat: Re: Chrzczone paliwo - wykaz stacji
    Od: p...@g...com

    Woj. zachodniopomorskie
    - Malechowo, Agro-Invest, Malechowo 3: olej napędowy (niewłaściwa zawartość siarki)
    - Rąbino, Stacja Paliw Tadeusz Żelazek, Rąbino 1C: benzyna (niewłaściwa badawcza
    liczba oktanowa)

    Kudlaty Zero wrzucil to do Google Maps wiec raczej maja pozamiatane

  • 3. Data: 2017-11-29 08:48:03
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-28 o 21:16, Marcin pisze:
    > Wykaz stacji z chrzczonym paliwem:
    > http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-rynek-p
    aliw/wiadomosci/news-gdzie-sprzedaja-chrzczone-paliw
    a-mamy-czarna-liste,nId,2469285

    Jak się popatrzy na te stacje z niedociągnięciami,
    to incydentalnie trafi się coś z sieci koncernów, a reszta to
    same jakieś prywatne grajdołki, spółdzielnie czy POMy.
    Nigdy mnie nie kusiło w takich miejscach tankować.

  • 4. Data: 2017-11-29 17:01:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > Woj. zachodniopomorskie
    > - Malechowo, Agro-Invest, Malechowo 3: olej napędowy (niewłaściwa
    > zawartość siarki)

    Z czego to moze wynikac, jak duze przekroczenie i jakie potencjalne
    zagrozenia?

    - Rąbino, Stacja Paliw Tadeusz Żelazek, Rąbino 1C:
    > benzyna (niewłaściwa badawcza liczba oktanowa)

    Duzo za mało?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?