  • 31. Data: 2017-12-05 12:33:42
    Temat: Re: Fałszywa rejestracja?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
    W dniu 02.12.2017 o 09:36, Marek pisze:

    >Co wy gadacie?!
    >Indywidualna mają schemat:
    >[województwo] [cyfra] [pozostałe znaki]
    >Więc nie może być PO (pe-o), musi być P0 (pe-zero).

    Ale PO jest w poznaniu. Tylko wtedy nie moze byc SSIJ, moze byc np
    155IJ.
    A nie, chyba nie moze, bo tu I wykluczone, wiec moze byc np
    PO 1551J

    Obejrzalem te fotki starannie, nie wyglada to na taka pomylke, IMO to
    sa te same tablice.
    Przelozyl nielegalnie ?

    J.

  • 32. Data: 2017-12-05 17:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale PO jest w poznaniu. Tylko wtedy nie moze byc SSIJ, moze byc np
    > 155IJ.
    > A nie, chyba nie moze, bo tu I wykluczone, wiec moze byc np
    > PO 1551J

    Przeciez mowa o indywidualnych...

    > Obejrzalem te fotki starannie, nie wyglada to na taka pomylke, IMO to
    > sa te same tablice.
    > Przelozyl nielegalnie ?

    Ewidentnie w jednej tablicy jest PO (bardziej obłe = O) a w mitsu jest P0
    (bardziej smukłe = 0)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 33. Data: 2017-12-05 17:15:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 5 Dec 2017 16:00:44 +0000 (UTC), Budzik

    > Ewidentnie w jednej tablicy jest PO (bardziej obłe = O) a w mitsu jest P0
    > (bardziej smukłe = 0)

    Może ktoś się walnął przy robieniu, bo przy imiennej nadaje się
    Literę+cyfrę począwszy od zera. Czyli można mieć P0 SSIJ, P1 SSIJ, itd. ew.
    możę bez przeszkód istnieć równolegle N0 SSIJ, N1 SSIJ itd. Jeśli tam
    widzisz faktycznie O, to może to wynik pomyłki operatora robiącego tablicę,
    albo sposób na wyrównanie napisu. Technicznie to musi być jedna i ta sama
    tablica. Dlaczego jest na dwóch róznych pojazdach, nie mam pojęcia.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 34. Data: 2017-12-05 17:35:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Przeciez mowa o indywidualnych...

    Indywidualne sa P-cyfra, a nie zadne tam Pe-o

    J.

  • 35. Data: 2017-12-05 17:45:45
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A nie WAIB028 ?
    >
    > O ile pamietam, to w mniejszych powiatach (trzyliterowych), literki
    > wstawiano od drugiej strony, i byc moze zgodnie ze schematem nie bylo
    > mozliwosci pomylenia
    > B z 8, bo "tu zawsze jest litera".
    >
    > A potem nie wiadomo WAI 8028 czy WA 18028 :-)
    >
    > Sp* ten system od samego poczatku, zero informatycznego myslenia, zero.
    >
    > P.S. Z ciekawych numerow to mi sie kiedys rzucilo jakies W0 OOO01
    > Troche znajomosci w urzedzie i juz zaden sad nie dojdzie czyj samochod na
    > niewyraznej fotce, jak sie ma w firmie mieszanke O i 0 :_)

> [...]

    system jak system- ale wzór czcionek to już owszem, u Niemca 0 i O różne, P
    nie przerobi na R czy B, L czy F na E, C na G, O, 0 itp...
    https://pl.wikipedia.org/wiki/FE-Schrift vs
    http://static.pokazywarka.pl/bigImages/691045/205488
    3.jpg

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 36. Data: 2017-12-06 00:30:53
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 05.12.2017 o 12:33, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LEPEK"  napisał w wiadomości grup

    > Ale PO jest w poznaniu. Tylko wtedy nie moze byc SSIJ, moze byc np 155IJ.
    > A nie, chyba nie moze, bo tu I wykluczone, wiec moze byc np
    > PO 1551J

    Mogłoby być być i PO SS1J , albo PO 55IJ np.
    Ale tu nie jest, bo jest Pe Zero eS eS I Jot i jest to tablica indywidualna.

    > Obejrzalem te fotki starannie, nie wyglada to na taka pomylke, IMO to sa
    > te same tablice.
    > Przelozyl nielegalnie ?

    Halo? Policja? Podaję adres: NNTP...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 37. Data: 2017-12-07 10:49:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 4 Dec 2017 18:24:26 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Sp* ten system od samego poczatku, zero informatycznego myslenia,

    Daj przykład jak powinno być po informatycznemu. Same 1 i 0?

    --
    Marek

  • 38. Data: 2017-12-07 11:24:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Daj przykład jak powinno być po informatycznemu. Same 1 i 0?

    Kod paskowy :-)

    0 i O powinny byc rozne, tego na informatyce uczyli (juz nie ucza,
    przyszedl Gates i wyrownal :-)
    Automatycznie mozna pomyslec o innych podobnych znakach.

    Jak sie wymyslilo rozne wyrozniki, to trzeba pomyslec o mozliwych
    kolizjach numeracji

    Od poczatku trzeba bylo oszacowac ile tych numerow bedzie potrzeba i
    pomyslec co dalej w przyszlosci.

    To rozporzadzenie musialo byc zmienione zanim jeszcze weszlo w zycie -
    to najlepiej swiadczy :-)

    J.

  • 39. Data: 2017-12-11 12:04:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 7 Dec 2017 11:24:57 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > 0 i O powinny byc rozne, tego na informatyce uczyli (juz nie ucza,

    Na informatce też uczyli ze klawiatura jest qwerty. A stawiają nowe
    parkomaty z klawiaturą do wpisywania nr rej w układzie abcd....,
    dlaczego pozwala się na traktowanie użytkowników jak debili??
    Każde dziecko wieze swojego smartfona jaki układ powinna mieć
    współczesna klawiatura, mimo to ciągle ktoś wpada na chore wsteczne
    pomysły.

    --
    Marek