  • Data: 2024-10-03 18:54:53
    Temat: Re: Falownik do pompy CO
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Oct 2024 18:36:13 +0200, Paweł Pawłowicz wrote:

    > I-13, Instytut Inżynierii Chemicznej i Urządzeń Cieplnych.

    Ale wykład o Inżynierii Chemicznej, czy Urządzeniach Cieplnych?

    Bo jestem skłonny uwierzyć, ze np jak się syntezuje amoniak,
    to jest optymalny punkt pracy, i instalacja powinna w nim pracować,
    ale grzania domu to niekoniecznie dotyczy.

    Patrz np moc znamionowa silnika elektrycznego czy transformatora ...

    J.