eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaFale elektromagnetyczne szkodliwe. Uzależniają jak marihuana. › Re: Fale elektromagnetyczne szkodliwe. Uzależniają jak marihuana
  • Data: 2010-10-21 22:29:40
    Temat: Re: Fale elektromagnetyczne szkodliwe. Uzależniają jak marihuana
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wpływ pola elektromagnetycznego na mózg jest znany od dawna.
    > Ale wątpliwe by ktoś potrafił w ten sposób sterować mózgiem.
    > Badania z którymi ja się zapoznawałem kilka lat temu dowodziły
    > że mózg poddany wpływowi pola magnetycznego zaczyna szwankować
    > badany widzi halucynacje itp. Jednak nie stawierdzono żadnych
    > zależności tychże od rodzaju, spinu czy częstotliwości pola.

    Fakty naukowe są faktami naukowymi. Nikt nie może im zaprzeczyć. Po odkryciu w
    1962 tzw. efektu Fraya zaczęto pracować nad modulowanym sterowaniem mózgiem
    falami elektromagnetycznymi. Fray w Psychologi Stosowanej już w 1962 opisał
    odbieranie przez ludzi szumów i stuków w głowie wywołanych falami
    elektromagnetycznymi w zakresie mikrofalowym.

    WIKPEDIA: Mikrofalowy efekt słuchowy
    http://en.wikipedia.org/wiki/Frey_effect