eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaFale elektromagnetyczne szkodliwe. Uzależniają jak marihuana.Re: Fale elektromagnetyczne szkodliwe. Uzależniają jak marihuana
  • Data: 2010-10-23 08:41:52
    Temat: Re: Fale elektromagnetyczne szkodliwe. Uzależniają jak marihuana
    Od: "jacek wilczek" <j...@s...wilczek.biz> szukaj wiadomości tego autora

    > Na stronie przedstawiono zdjęcia wpływu 15 minutowego korzystania z
    > telefonu
    > komórkowego na temperaturę mózgu oraz głębokość obszaru penetracji
    > promieniowania. (Drugie zdjęcie.)

    tak i nie wiem czy czytałeś ale naukowcy udowodnili że niznaczne poniesienie
    temperatury mózgu (jak wyżej) spowodowało sprwniejsze działanie tego
    organu - brak oczywiście badań dotyczących długofalowej stymulacji mózgu

    --
    Jacek

    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54
    Konstytucji RP