eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaFale elektromagnetyczne szkodliwe. Uzależniają jak marihuana.Re: Fale elektromagnetyczne szkodliwe. Uzależniają jak marihuana
  • Data: 2010-10-20 09:44:06
    Temat: Re: Fale elektromagnetyczne szkodliwe. Uzależniają jak marihuana
    Od: "Tomy M." <t...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-20 06:26, Marcin Rolicki pisze:

    [ciach]
    > Nanorurka jest z węgla. A w skład budowy ludzkiego mózgu wchodzą głównie
    > atomy. Wychodzi na to, że najczulszy organ człowieka mózg jest poddawany
    > działaniem fal elektromagnetyczny i stał się jednocześnie się anteną, filtrem,
    > wzmacniaczem i demodulatorem. Tylko pytanie gdzie jest słuchawka? Też w mózgu.

    Wpływ pola elektromagnetycznego na mózg jest znany od dawna.
    Ale wątpliwe by ktoś potrafił w ten sposób sterować mózgiem.
    Badania z którymi ja się zapoznawałem kilka lat temu dowodziły
    że mózg poddany wpływowi pola magnetycznego zaczyna szwankować
    badany widzi halucynacje itp. Jednak nie stawierdzono żadnych
    zależności tychże od rodzaju, spinu czy częstotliwości pola.
    Baaa ... wykazano że objawy zawsze są przypadkowe.

    Tomy M.