  • Data: 2012-07-17 22:41:16
    Temat: Re: Fakty TVN 16.07.2012 - materiał o podwyżkach mandatów....
    Od: MM <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16-07-2012 o 19:45:16 anacron <a...@a...pl> napisał(a):

    > następnie legalizację źródła zasilania (nie pokazałby mi, bo

    Legalizacja źródła zasilania... lol, a co źródło zasilania mierzy że
    potrzebuje legalizacji?

    Równie dobrze, idź na stację i poproś o legalizację rozdzielni
    elektrycznej/ups do którego podpięte są dystrybutory, albo na miernik wody
    zasilany bateryjką - niech też ma legalizację.

    Ale sobie wymyśliłeś.

    Urządzenia (nie mam na myśli prostych) mają w sobie stabilizatory
    napięcia, może i nawet takie popularne 7805 czy podobne, i generalnie czy
    dasz mu 10, czy 12 lub 14 V to na wyjściu ma "5"