eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów ?wietlówek ?
  • Data: 2010-04-07 18:53:14
    Temat: Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów ?wietlówek ?
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ta Twoja taką miała?

    Moja miała. Nie była co prawda papierowa, ale kupując ją wiedziałem że
    będzie chodziła długo. Co gorsza działa do dzisiaj (25 lat) Podejrzewam, że
    ta sama firma: Silesia. Są już więc dwie - jakaś statystyka jest :-)
    Co do statystyki, a nawet "badań naukowych" to jak kupowałem pralkę to o
    Calgonie nikt nie słyszał. Wymieniłem ją po 20 latach używania (raz
    uszkodzona grzałka). Dzisiaj Bosch czy Wirpool (innych nie pamiętam)
    zalecają Calgon do ochrony pralki - przyznają się tym, że robią gorsze
    pralki niż produkowane kiedyś.

    > Uwierz mi, raczej przeciętny wynik...
    > Podniecasz się typową tablicówką - one tak mają. To norma.

    Dzisiaj nawet tablicówki psują się częściej. Zmieniałem ostatnio kilka.
    Niech będzie ich z pięćdziesiąt to wymiana średnio raz w miesiącu jednej
    (tak szacuję) to przeciętny wynik?

    O transport nie masz się co martwić, sprzedawca wstawiając nową zabierze
    starą.

    --
    Desoft