eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
  • Data: 2010-04-08 00:55:03
    Temat: Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Powiedz mi jeszcze, gdzie kubić Ubik, bo trochę się postarzałem i
    > słaby jestem - przyda mi się. Tylko nie pisz, że to fikcja literacka
    > wymyślona przez schizofrenicznego, pijanego i naćpanego
    > artystę-tumanistę - to przecież niemożliwe, zeby ktoś z takim IQ mógł
    > to sobie tylko wymyślić.

    ubik paradoksalnie kupisz w kazdej aptece:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ubichinon

    pamietaj ze dick sporo wyolbrzymial - podobnie jak tv. z zepsutym
    potencjometrem jasrkawosci albo ci sciemni obraz , albo tak rozjasni ze
    ciemny pokoj bedzie wydawac sie jasno .
    ad. np. ubika - w jego czasach reklamowano toto jako supersrodek
    odmladzajacy, wydluzajacy zycie zwierzat laboratoryjnych o ponad 20% (szkoda
    ze opierano sie na badaniach wybranych gatunkow ;) bylo mase reklam w jego
    czasach tego 'super eliksiru mlodosci' no i stad ubik w kremie itd...

    sama powiesc 'ubik' jest odpowiednio przerysowana zeby zrozumiec chyba
    ironie i odniesienia z kultury masowej, oraz ze ten 'ksiazkowy' ubik z
    prawdziwym ubiquinonem ma niewiele wspolnego poza 'wyimaginowanym'
    dzialaniem sugerowanym przez marketing.
    no ale zeby czytac tego typu literature trzeba miec spory zapas krytycznego
    myslenia...