eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów ?wietlówek ?
  • Data: 2010-04-07 04:17:06
    Temat: Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów ?wietlówek ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr "Curious" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp> wrote in
    message news:hpggna$1kn$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > hehe, znajdz mi lodowke z gwarancja 20 lat :)

    A ta Twoja taką miała?

    > ta chodzi juz ponad 20 lat (zdaje sie ze nawet ~27...) i _nigdy_ sie nie
    > zepsula - swieci w niej nawet
    > nadal 'klasyczna' zarowka. wiem ze jest to zarowka 'specjalna', jednak
    > nadal
    > jest to zarowka 'wloknowa' - nie zaden led. 20 lat to calkiem niezly
    > wynik.

    Uwierz mi, raczej przeciętny wynik...
    Podniecasz się typową tablicówką - one tak mają. To norma.
    A co do reszty lodówki to częściej od żarówki psuł się termostat.

    > za kicz 'energooszczedny' ktory trzeba zmieniac co 5 lat podziekuje.
    > chocoby
    > z powodu braku checi na martwienie sie skad wziac auto/ekipe do wymiany,
    > a poza tym 5 lat gwarancji nie oznacza ze sprzet bedzie 5 lat dzialal.
    > jak sie zepsuje wczesniej a np. sklep w ktorym go kupowales juz
    > zbankrutuje
    > (w rok to moze ze 3x wlasciciela zmienic...) to tez - powodzenia w
    > dochodzeniu praw gwarancyjnych u producenta, transportem, etc ;p

    Gwarancję daje producent, nie sklep...
    Poza tym - kto powiedział że trzeba zmieniać co 5 lat?
    Dysponujesz jakimiś statystykami?