eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
  • Data: 2010-04-07 12:25:29
    Temat: Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Piotr,

    Wednesday, April 7, 2010, 1:21:03 AM, you wrote:

    > uwazasz ze schizofrenicy, alkoholicy i narkomani nie moga znac sie na
    > naprawie telewizorow ? zwlaszcza tacy z iq dicka ;) to choroby emocjonalne,
    > oraz obwodow motywacji. rownie dobrze moglbys twierdzic ze telewizor w
    > ktorym 'trzeszcza' potencjometry nie moze od czasu do czasu wyswietlic
    > krysztalowo ostrego obrazu, albo ze wrecz posadzasz go o przeklamywanie
    > tresci programow ;)

    > tak przypomina mi sie komentarz jakiegos chorego psychicznie ktory po
    > kontakcie ze 'sluzba zdrowia' stwierdzil ze oddawanie sie w rece psychiatrow
> [...]

    Jasne. A oddawanie opisu serwisu telewizorów w ręce schizofrenicznego,
    pijanego i naćpanego artysty-tumanisty jest OK i taki opis jest
    absolutnie wiarygodny i niepodważalny. Szczególnie w kontekście
    naprawy telewizorów w Polsce, gdzie grupa agentów KGB pod pseudonimem
    Stanisław Lem pisała książki.

    Powiedz mi jeszcze, gdzie kubić Ubik, bo trochę się postarzałem i
    słaby jestem - przyda mi się. Tylko nie pisz, że to fikcja literacka
    wymyślona przez schizofrenicznego, pijanego i naćpanego
    artystę-tumanistę - to przecież niemożliwe, zeby ktoś z takim IQ mógł
    to sobie tylko wymyślić.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl