eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
  • Data: 2010-04-07 07:28:35
    Temat: Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jerry1111 pisze:
    > Ale liczy sie 'priority date'. A to mozesz osiagnac po prostu wysylajac
    > patent do Patent Office. W ciagu roku skladasz (albo nie) 'doszlifowany'
    > tekst jako PCT i juz (a 'priority date' bedzie szlo od poprzedniego
    > zgloszenia). Potem trzeba zaczac troche placic - ale jak w ciagu poltora
    > roku nie zarobisz kasy na zaplacenie to chyba znaczy ze pomysl nie jest
    > najlepszy?
    >
    > Poza tym po co? Nie prosciej NDA podpisac z 5-cio letnim okresem? Fakt -
    > trzeba miec _dobre_ NDA a nie podpisywac co Ci pod nos podsuwaja
> [...]

    Sprawa nie jest taka prosta, chodzi mianowicie o to:
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/br
    owse_thread/thread/bea1fc969802c032/9f33db345efb237d
    ?hl=pl&q=wynalazek&lnk=ol&
    Byłem w różnych miejscach i nic z tego nie wynikło. Odpuściłem, czekam
    aż to ''wymyśli'' Wacom albo jinny Apple...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl