eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ? › Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
  • Data: 2010-04-06 17:57:22
    Temat: Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl>
    > Ale ja chcę miksera za 200zł, bo nie kręci mnie jeżdżenie po
    > marketach za mikserem co pół roku.
    > Dlaczego nie ma sprzętu droższego dziesięciokrotnie, za to z
    > gwarancją np. pięcioletnią? Gwarancją rzeczywistą, dodajmy. Czy
    > już naprawdę nie ma rynku na trwałe produkty? Niech sobie będzie
    > elitarny ów rynek, byle był.

    Elitarny moze i jest, ale tam niekoniecznie wystarczy 10x grubszy
    portfel, a i niekoniecznie po tej stronie Odry - spoleczenstwo mamy
    jakie mamy i taki sklep nie musi sie utrzymac.

    Co do gwarancji .. Mercedes i VW w USA dawali 5.. 8 .. 10 lat
    gwarancji. A w Europie rok. Moze Niemcow nie trzeba przekonywac do
    jakosci Mercedesa, a moze Amerykanie narod pragmatyczny - jesli to
    takiej dobrej jakosci, to poprosimy na pismie ..

    Mozna tez odszukac filmik o pewnej Amerykankance, ktora jezdzi
    30-letnim samochodem. Stara sie kupowac czesci z wieczysta
    gwarancja .. i ja egzekwuje :-) A te czesci wcale nie byly jakos
    duzo drozsze, ot, zwykly akumulator, wymieniony juz wielokrotnie
    :-)

    Mikser
    http://deser.pl/deser/1,83453,7735988,Tego_pytania_n
    ie_dalo_sie_uniknac.html

    Na youtube jest tego wiecej, "Will it blend ?". Szczegolnie
    ciekawa jest proba reklamacji kamery :-)
    Ale Ciebie powinien sam mikser zainteresowac.

    J.