eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ? › Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
  • Data: 2010-04-05 20:39:32
    Temat: Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    aczej zniszczy chorą tkankę, albo organizm umiera.

    > Może. Chociaż w temacie żarówek durne przepisy udaje się ominąć
    > żarówkami do zastosowań specjalnych, np. wstrząsoodpornymi, które można
    > kupić w zwykłym markecie, nieco drożej jak zwykłe 100 W.

    mam nadzieję że zakaz spowoduje zwiększenie produkcji i spadek ceny
    żarówek halogenowych zamiennych ze standardowymi e14 i e27, w ogólnym
    zacietrzewieniu jakoś wszyscy zapominają że żarówki halogenowe nie
    zostały zabronione przez UE a wszyscy rwą szaty nad luminescencyjnymi.