  • 21. Data: 2015-03-02 22:59:00
    Temat: Re: Fajny z wyglądu Canon
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2015-03-02 09:35, Borneq wrote:
    > Są dużo droższe, brzydsze, a jedyna zaleta że troszkę lżejsze, czego się
    > nie odczuje.

    To zależy od definicji "dużo".

    IMO ten Canon jest po prostu niepotrzebnie rozdmuchany. Dlatego jestem
    tak strasznie ciekaw czemu cenisz "wygląd lustrzanki". Wygląd
    dzisiejszych DSLRów krzywdzi mój śladowy zmysł estetyki.
    Dużo ładniejsze były modele z lat 80tych, choć te dzisiejsze są
    po prostu znacznie wygodniejsze.

    Ponadto duże aparaty straszą ludzi (podobnie jak telefony). Mały,
    czarny kompakt to najmniej rozpraszający fotografowaną osobę typ
    aparatu.

    Zresztą jeśli masz wrażenie, że "wygląd lustrzanki" może dodać powagi,
    to może jest w tym trochę prawdy. Tyle że ten aparat nie ma wizjera,
    więc po prostu będziesz wyglądał jak człowiek z dużym kompaktem
    trzymanym pół metra od głowy... :)

    No ale fotki się tym Canonem jakieśtam zrobić da, więc tak czy
    inaczej życzę dobrej zabawy.

    pozdrawiam,
    PK

  • 22. Data: 2015-03-03 06:58:07
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2015-03-02 o 22:59, Piotr Kosewski pisze:
    > To zależy od definicji "dużo".

    Tańszy z tych dwóch kosztuje 1370 zł, poza tym już kupiłem Canona.

    Pozdrawiam,

  • 23. Data: 2015-03-03 07:50:14
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

> [...]
    > tak strasznie ciekaw czemu cenisz "wygląd lustrzanki". Wygląd
    > dzisiejszych DSLRów krzywdzi mój śladowy zmysł estetyki.

    W lustrzankach i aparatach takich jak ten Canon mamy dużą powierzchnię
    obiektywu, niczym nie przysłoniętą, natomiast w compactach obiektywy nie
    wiedząc czemu obudowane są kwadratową przysłoną, co może dawać
    zniekształcenia zdjęć.

  • 24. Data: 2015-03-03 09:29:18
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 03 Mar 2015 07:50:14 +0100, Borneq wrote:

> [...]
    > obiektywu, niczym nie przysłoniętą, natomiast w compactach obiektywy nie
    > wiedząc czemu obudowane są kwadratową przysłoną, co może dawać

    Większe zniekształcenia w stronę prostokąta daje matryca. W tych z
    nieosłoniętym obiektywem też.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 25. Data: 2015-03-03 09:39:53
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 02.03.2015 22:59, Piotr Kosewski wrote:

> [...]
    > dzisiejszych DSLRów krzywdzi mój śladowy zmysł estetyki.
    > Dużo ładniejsze były modele z lat 80tych, choć te dzisiejsze są

    Wygląd lustrzanki ceniono już w czasach analogowych:
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/68/C
    anon_-_Canomatic_SE-AS.jpg
    --
    Nieważne, czy kot jest biały, czy czarny.
    Ważne, żeby znosił jajka.

  • 26. Data: 2015-03-03 11:16:40
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 03.03.2015 09:39, trolling tone wrote:
    > Wygląd lustrzanki ceniono już w czasach analogowych:
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/68/C
    anon_-_Canomatic_SE-AS.jpg

    Zapomniałbym - to też jest fajny z wyglądu Canon. No, prawie Canon...

  • 27. Data: 2015-03-03 12:01:15
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2015-03-03 o 07:50, Borneq pisze:
> [...]
    > obiektywu, niczym nie przysłoniętą, natomiast w compactach obiektywy nie
    > wiedząc czemu obudowane są kwadratową przysłoną, co może dawać

    Przyszedł kurierem, okazał się dużo mniejszy niż się spodziewałem,
    mniejszego nie trzeba.

  • 28. Data: 2015-03-08 22:17:26
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2015-03-02 o 00:29, Piotr Kosewski pisze:
    > Porównanie specyfikacji:
    > http://www.dpreview.com/products/compare/side-by-sid
    e?products=canon_sx510hs&products=nikon_cps9900&prod
    ucts=panasonic_dmczs50&sortDir=ascending

    Coś mi się zdaję, że sprzedam swojego canon i kupię Nikon Coolpix S9700

  • 29. Data: 2015-03-11 10:06:04
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2015-03-08 o 22:17, Borneq pisze:
    > Coś mi się zdaję, że sprzedam swojego canon i kupię Nikon Coolpix S9700

    Ale te lżejsze aparaty nie mają nawet paska na szyję...
    Nie wiem, żaden aparat mnie nie zadowala, może za rok będzie lepiej,
    szukam takiego, który by miał wbudowany GPS