  • Data: 2010-11-12 16:55:15
    Temat: Re: Fajny tescik
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-12 17:03, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Nie wiem, nie wydaje mi się, ale ja tam się nie znam. Natomiast dalej
    > nie widzę nic specjalnie szokującego w tym teście i w samplach.
    > Może dlatego, że naprawdę nieczęsto oglądam zdjęcia w takich zbliżeniach?

    Były czasy, że postawienie obok siebie obrazów np. 400D i E3 dawało
    jednoznaczne wyniki z korzyścią dla pierwszego chyba pod każdym
    względem. Zresztą takich zestawień można było robić więcej. Obecnie
    wysoko stawiany 7D czy 60D daje większą papaję niż bardzo amatorskie
    epl1. Od 450D dynamika nie może się podnieść powyżej przeciętnej (mówię
    o użytecznej, nie bezwzględnej). Ostatnim obrazem o wysokiej
    szczegółowości może się pochwalić 500D. Coś zatem jest nie tak...

    Oczywiście to są wnioski z oglądania 1:1 i zaraz ktoś powie, że tak się
    nie robi. Wtedy jednak ja powiem, że wystarczy dobra komórka...

    --
    pozdrawia Adam
    /terroryzm - wiem co to, kiedyś mi strona nie działała.../