  • 21. Data: 2015-05-11 21:08:42
    Temat: Re: Fajny patent na stacjonarny
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 19:09:12 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Rozumiem troskę o klienta, ale wciąż uważam, że to głupie -- bo przecież
    > można dać dostęp do konta nie nie tylko na jeden sposób. Priorytetowane
    > połączenie z prywatnej podsieci nie wyklucza możliwości logowania się
    > z internetu.

    Ależ to ani trochę nie jest przejaw troski o klienta, tylko zapewnienie sobie
    dupochronu - żeby klient nic nie napsuł, a potem nie zawracał głowy kolejnym liniom
    wsparcia technicznego.
    Pół biedy, kiedy klient jest świadomy technicznych cech rozwiązania, za które płaci.
    Niestety takich przypadków jest znacząca mniejszość.
    A jak klient jest świadomy, to weźmie sobie haloneta za 1 PLN na rok i bedzie z niego
    zadowolony.

    Pozdr.,
    js

  • 22. Data: 2015-05-11 21:38:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek Skórzewski napisał:

> [...]
    > za które płaci. Niestety takich przypadków jest znacząca mniejszość.
    > A jak klient jest świadomy, to weźmie sobie haloneta za 1 PLN na rok

    Jak zwał, tak zwał. Niech będzie, że troska polega na tym, że klient ma
    mieć tak, że nie może się na nic skarżyć. Tyle że to za mało -- dlatego
    odchodzą. Telefonia komórkowa co chwilę daje coś nowego -- i to przyciąga.
    Pomiędzy jedną i drugą telefonią powstaje próżnia. Operatorzy VoIP mają
    jeszcze szanse na zaistnienie na rynku -- o ile operatorzy komórkowi nie
    zarżną ich cenami (w jej chwili konkurencja jest już tylko w usługach
    transgranicznych). Telefonia stacjonarna i jej voipowe zastępniki, to już
    całkiem martwy obszar.

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2015-05-13 19:55:43
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 9 May 2015 11:39:56 -0700 (PDT), Jacek Skórzewski
    <j...@g...com> wrote:

    >Z drugiej jednak strony przypominam sobie człowieka, który na systemowym aparacie
    Siemensa używając zestawu nagłownego musiał podnieść mikrotelefon i odłożyć go na
    bok, aby podjąć rozmowę.
    Dokładnie takim człowiekiem jestem. Mam Siemensa, który nie ma gniazda
    słuchawkowego. Mam zestaw nagłowny plantronicsa wpięty między aparat a
    słuchawkę. I aby odebrać rozmowę i gadać na zestawie bezprzewodowym
    muszę podnieść słuchawkę i odłożyć na bok. Rozwiązanie z takim
    podnośnikiem jak na filmie testowałem 9 lat temu i do tej konkretnie
    słuchawki którą mam nie pasowało zbyt dobrze - po kilku
    podniesieniach/odłożeniach słuchawka zjeżdzała z podnośnika.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl