eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaFajny patent na stacjonarnyRe: Fajny patent na stacjonarny
  • X-Received: by 10.140.104.211 with SMTP id a77mr146762qgf.34.1431371322542; Mon, 11
    May 2015 12:08:42 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.104.211 with SMTP id a77mr146762qgf.34.1431371322542; Mon, 11
    May 2015 12:08:42 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!news.glorb.com!m20no10366844iga.0!news-out.google.com!t92ni319qga.1!nntp.goog
    le.com!j5no6704029qga.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!
    not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Date: Mon, 11 May 2015 12:08:42 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com;
    posting-host=2001:470:71:1df:c8c8:3ab3:8642:ad9;
    posting-account=xu85UwkAAAA5QDnE7I4hxAwqKqL5ojT3
    NNTP-Posting-Host: 2001:470:71:1df:c8c8:3ab3:8642:ad9
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <j6iywzsmadz2$.17sj5is7tuirw.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <0...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: Fajny patent na stacjonarny
    From: Jacek Skórzewski <j...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 11 May 2015 19:08:42 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:238401
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 19:09:12 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Rozumiem troskę o klienta, ale wciąż uważam, że to głupie -- bo przecież
    > można dać dostęp do konta nie nie tylko na jeden sposób. Priorytetowane
    > połączenie z prywatnej podsieci nie wyklucza możliwości logowania się
    > z internetu.

    Ależ to ani trochę nie jest przejaw troski o klienta, tylko zapewnienie sobie
    dupochronu - żeby klient nic nie napsuł, a potem nie zawracał głowy kolejnym liniom
    wsparcia technicznego.
    Pół biedy, kiedy klient jest świadomy technicznych cech rozwiązania, za które płaci.
    Niestety takich przypadków jest znacząca mniejszość.
    A jak klient jest świadomy, to weźmie sobie haloneta za 1 PLN na rok i bedzie z niego
    zadowolony.

    Pozdr.,
    js

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: