eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaFajny patent na stacjonarnyRe: Fajny patent na stacjonarny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
    oblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
    02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Fajny patent na stacjonarny
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <j6iywzsmadz2$.17sj5is7tuirw.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <0...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <c...@g...com>
    Organization: : : :
    Date: Mon, 11 May 2015 21:38:55 +0200
    User-Agent: slrn/1.0.2 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 26
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1431373135 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2200 77.253.217.116:14548
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:238402
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Jacek Skórzewski napisał:

    >> Rozumiem troskę o klienta, ale wciąż uważam, że to głupie -- bo przecież
    >> można dać dostęp do konta nie nie tylko na jeden sposób. Priorytetowane
    >> połączenie z prywatnej podsieci nie wyklucza możliwości logowania się
    >> z internetu.
    >
    > Ależ to ani trochę nie jest przejaw troski o klienta, tylko zapewnienie
    > sobie dupochronu - żeby klient nic nie napsuł, a potem nie zawracał
    > głowy kolejnym liniom wsparcia technicznego.
    > Pół biedy, kiedy klient jest świadomy technicznych cech rozwiązania,
    > za które płaci. Niestety takich przypadków jest znacząca mniejszość.
    > A jak klient jest świadomy, to weźmie sobie haloneta za 1 PLN na rok
    > i bedzie z niego zadowolony.

    Jak zwał, tak zwał. Niech będzie, że troska polega na tym, że klient ma
    mieć tak, że nie może się na nic skarżyć. Tyle że to za mało -- dlatego
    odchodzą. Telefonia komórkowa co chwilę daje coś nowego -- i to przyciąga.
    Pomiędzy jedną i drugą telefonią powstaje próżnia. Operatorzy VoIP mają
    jeszcze szanse na zaistnienie na rynku -- o ile operatorzy komórkowi nie
    zarżną ich cenami (w jej chwili konkurencja jest już tylko w usługach
    transgranicznych). Telefonia stacjonarna i jej voipowe zastępniki, to już
    całkiem martwy obszar.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 13.05.15 19:55 WAM

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: