  • 1. Data: 2010-08-05 21:38:21
    Temat: Fajny BTS
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    http://picasaweb.google.com/lh/photo/3P6kGeMlycTRdvx
    XGitXzA?feat=directlink

    --------------
    Niezależny Portal Żar: http://zary.info/
    Największe żarskie forum dyskusyjne:
    ZlikwidujMY lubuskie!: http://lubuskie.blogspot.com/
    Liceum Ogólnokształcące im. S. Banacha: http://www.lozagan.pl/

  • 2. Data: 2010-08-05 22:08:59
    Temat: Re: Fajny BTS
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 05-08-2010 o 23:38:21 Rabbit McCroolick <b...@w...pl> napisał(a):

    > http://picasaweb.google.com/lh/photo/3P6kGeMlycTRdvx
    XGitXzA?feat=directlink

    Rozbawił mnie, to teraz już wiem dlaczego tam są palmy ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-08-06 08:57:24
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 05-08-2010 23:38, Rabbit McCroolick pisze:
    > http://picasaweb.google.com/lh/photo/3P6kGeMlycTRdvx
    XGitXzA?feat=directlink

    w egipcie tez jest tego cala masa.

  • 4. Data: 2010-08-06 09:32:34
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Piotr M pisze:

    XGitXzA?feat=directlink

    > Rozbawił mnie, to teraz już wiem dlaczego tam są palmy ;P

    może i zabawne ale przynajmniej nie śmiecą krajobrazu jak u nas... Taki
    BTS wtapia się w tło i jest praktycznie niewidoczny. Jak robisz zdjęcia
    to potrafisz to docenić, jak nie to conajwyżej jest to dla Ciebie
    zabawne, ale uwierz mi, że nie ma nic bardziej wk.. niż jakaś tego typu
    konstrukcja będąca w pobliżu jakiegoś fajnego obiektu

  • 5. Data: 2010-08-06 09:56:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 06 Aug 2010 11:32:34 +0200, osiek napisał(a):

    > może i zabawne ale przynajmniej nie śmiecą krajobrazu jak u nas..

    Zresztą takie maskowanie już parę lat temu stosował brytyjski Orange, nie
    wiem jak to teraz tam wygląda, ale te ich drzewa wyglądałby całkiem
    całkiem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 7. Data: 2010-08-06 10:03:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 6 Aug 2010 09:56:19 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Zresztą takie maskowanie już parę lat temu stosował brytyjski Orange, nie
    > wiem jak to teraz tam wygląda, ale te ich drzewa wyglądałby całkiem
    > całkiem.

    Montowali palmy? serio? No to z pewnością świetnie maskowały się w
    brytyjskim krajobrazie...

    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
    "Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 6. Data: 2010-08-06 10:03:35
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://picasaweb.google.com/lh/photo/3P6kGeMlycTRdvx
    XGitXzA?feat=directlink

    Wschodnie wybrzeze USA, 2006 rok:
    http://img811.imageshack.us/img811/4882/drzewo.jpg

  • 8. Data: 2010-08-06 11:00:02
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 06 Aug 2010 11:03:35 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Montowali palmy? serio? No to z pewnością świetnie maskowały się w
    > brytyjskim krajobrazie...

    Nie, jakieś angielskie drzewa... nawet nie wiem jakie ;-)

  • 9. Data: 2010-08-06 11:32:37
    Od: "Leszek(Lechu) Marmon" <l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl>

    On Fri, 6 Aug 2010 11:03:35 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >Montowali palmy? serio? No to z pewnością świetnie maskowały się w
    >brytyjskim krajobrazie...

    W warszawie by sie wtopil :p

    Pozdr.

    Lechu

  • 10. Data: 2010-08-06 11:44:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl>
> [...]
    > jest to dla Ciebie zabawne, ale uwierz mi, że nie ma nic bardziej
    > wk.. niż jakaś tego typu konstrukcja będąca w pobliżu jakiegoś

    Jak w poblizu to mozna wymazac ze zdjecia, a zaslania .. drzewo tez
    zaslania :-)

    J.