    Date: Fri, 06 Aug 2010 11:32:34 +0200
    From: osiek <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Fajny BTS

    Piotr M pisze:
> [...]
    XGitXzA?feat=directlink

    > Rozbawił mnie, to teraz już wiem dlaczego tam są palmy ;P

    może i zabawne ale przynajmniej nie śmiecą krajobrazu jak u nas... Taki
    BTS wtapia się w tło i jest praktycznie niewidoczny. Jak robisz zdjęcia
    to potrafisz to docenić, jak nie to conajwyżej jest to dla Ciebie
    zabawne, ale uwierz mi, że nie ma nic bardziej wk.. niż jakaś tego typu
    konstrukcja będąca w pobliżu jakiegoś fajnego obiektu