  • 21. Data: 2010-11-22 01:21:18
    Temat: Re: Fajne dróżki na moto blisko W-wy
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2010-11-21 23:46, PawelK vel Pablo pisze:
    > Dnia 325 roku bieżącego, falco zeznał(a) jak następuje:

    > Hardkor, 6 stopni dziś było.

    Pogoda na motor (tak jak i na rower) jest dobra albo bardzo dobra :)

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 22. Data: 2010-11-22 08:58:22
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-11-21 23:46, PawelK vel Pablo pisze:

    > Hardkor, 6 stopni dziś było.
    Nie powiem skwarno nie było. ;)
    Oprócz końców palców, bo w końcu nie zdecydowałem się na najcieplejsze
    rękawiczki w słońcu, choć chłodno jazda była mniamuśna... ;) Na trasie
    sporo Trampków (zwłaszcza 700) ;) ale innych też nie brakowało.

    Dopiero gdy wracałem przed 16, to zrobiło się zdecydowanie chłodniej,
    ale ubrany na cebulkę gdy stawałem na podziwianie przyrody błyskawicznie
    się (roz)grzewałem... ;)

    Straszą śniegiem od wtorku, więc to mógł być ostatni wypad, bo gdy
    zaczną solić, to zwyczajnie nie chcę niszczyć sprzęta.
    Zresztą temperatura 5C, to dla mnie dolna granica utraty przyjemności z
    jazdy na 2oo... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 23. Data: 2011-04-16 07:05:41
    Od: " km" <b...@g...pl>

    Garwolin - Wilga.Wczoraj ćwiczone,warto.

    Krzyś.

    Ogar200-Ogar200-MZ150-Jawa350TS-CBF600NA- Bandit 1250SA