    Date: Sun, 21 Nov 2010 00:54:50 +0100
    From: Jawi <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Fajna ma facet prace...

    W dniu 2010-11-20 17:27, Pszemol pisze:
    > "Andrzej W." <a...@w...pl> wrote in message

    > Nikt nie chodzi po kablach w skafandrze z siatki metalowej? :-)
    nie widziałem, ale mają krzesełka na kółeczku powieszone na tej
    plecionce. Przy budowie takiej linii czy naprawie etc to od słupa do
    słupa się jeździ na tym krzesełku, by nie schodzić i ponownie nie
    wchodzić na słup. Szwagier mówił, pracował kiedyś na liniach.

    Z kolei mój kuzyn ostatnio malował takie słupy. Popierniczał z wiadrem
    farby w tą i z powrotem:))