  • 61. Data: 2012-01-29 17:15:19
    Temat: Re: Fajna fotka ?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-29 18:06, Marek pisze:
    > Sorry, ale chyba glupoty piszesz...
    > Jak chcesz zrobic panorame z forek robionych z lodki, ktora kiwa sie o
    > 0,5m co pol sekundy i jeszcze plynie do przodu ca 8km/h i znajduje sie
    > 20 m od obiektu ???
    >
    > Bzdura.

    W trybie M, z wyłączonym af i z większej odległości. Gdybym musiał
    oczywiście (czytaj - klient zlecił), bo prywatnie nie potrzebuję
    rozdzielczości większej niż 2,1Mpx.

    Jakieś pytania jeszcze? :)

    Dawno nikt tu nie robił takiej filozofii do zwykłej fotki. Fajnie, grupa
    jeszcze nie zginęła :)

    --
    pozdrawia Adam
    /jak wyjaśnić słowo ''deficyt''? - więc wyobraźmy sobie słowo

  • 62. Data: 2012-01-29 17:16:24
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > To mamy rozne cele w zyciu...

    Ja nie mam celu.

    3. Nie rzucaj pereł przed wieprze.

  • 63. Data: 2012-01-29 18:06:56
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 29 Sty, 14:16, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:
    > /*

    > Juz wyprostowalem, Panie Guru...
    > Teraz dobrze ?
    > */
    >
    > zakładam, że wyprostowałeś do poziomu a nie pionu. zakładam bo "wpis nie
    > istnieje".
    > to jeszcze pozostają uwagi kolegów, które trudniej będzie naprawić :-D

    No tak - moj blad...Wykasowalem stara wersje, a nowa ma inny link.
    Sorry...

    http://mwisniewski.flog.pl/wpis/4206873/

  • 64. Data: 2012-01-29 18:13:17
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 29 Sty, 18:16, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Ja nie mam celu.
    >
    > 3. Nie rzucaj pereł przed wieprze.

    Twoja filozofia( przeczytalem pare innych Twoich komentarzy)
    przypomina mi troche Bogdana Konopke, ktorego znam...

  • 65. Data: 2012-01-29 19:29:40
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-29 19:06, Marek pisze:
    > No tak - moj blad...Wykasowalem stara wersje, a nowa ma inny link.
    > Sorry...
    >
    > http://mwisniewski.flog.pl/wpis/4206873/

    Nowy link, stary błąd.

    www.elipsa.info

  • 66. Data: 2012-01-29 21:39:21
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Twoja filozofia( przeczytalem pare innych Twoich komentarzy)
    > przypomina mi troche Bogdana Konopke, ktorego znam...

    To mu powiedz, że jest taki gość, który wie wszystko, bo właśnie
    skończył 33 lata i że ten gość mówi, że w sztuce nie było jeszcze
    wszystkiego.

    marek

  • 67. Data: 2012-01-29 21:53:18
    Od: "anubis" <a...@w...pl>

    Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości grup

    > Taką czy lepszą? I kto będzie oceniał? ;-)
    >
    > Proszę - są nawet podobne, czyli, wg mnie, takie sobie:
    > http://elipsa.proste.pl/index.php?show=fotfia_miecz2
    >
    > Niepotrzebnie pytałeś - co sądzimy - skoro nie potrafisz przyjąć krytyki.
    > Może i moja krytyka nie była jakaś konstruktywna, ale niestety nie ma w
    > tej fotce kompletnie nic co pozwalałoby mi się na niej zatrzymać dłużej
    > niż średnia netowa, czyli ok 1 sek.

    Mi się podoba, przy kiepskim obiektywie zmieścił max informacji z
    fotografowanego miejsca przy fajnym kadrze.

  • 68. Data: 2012-01-30 03:48:56
    Od: "macko" <maćko@com.pl>

    "Marek" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > http://mwisniewski.flog.pl/wpis/4155551/algavre
    >

    > Co sadzicie ?

    symetryczny koszmarek

    Maciej

  • 69. Data: 2012-01-30 11:06:06
    Od: Marek <2...@g...com>

    Niezręcznie mi włączać się do dyskusji pod tym samym nickiem co autor
    wątku, ale mam nadzieję, że przez to nie zamieszam :).

    Widzę fotkę z kategorii tych, jakich pstrykam najwięcej, czyli
    turystyczny dokument. Różnica w oglądaniu takich obrazków polega na
    tym, że autorowi przed oczami ponownie pojawia się przeżycie, a widz
    ogląda tylko płaski, nieruchomy kadr.

    Autor wątku napisał:

    > "Bez dynamiki" ???
    > Na trzesacej sie lodce, pod skala na kilka pieter - tam nie ma
    > dynamiki ?

    Zakładam że autor wie, co w obrazie buduje efekt dynamiki, ale
    najwyraźniej nie potrafi oddzielić wspomnień od tego, co rzeczywiście
    widać.
    A ujęcie jest statyczne. Żeby choć horyzont był krzywy ;). Mnie
    przypomina to wchodzenie pod most stateczku spacerowego na nudnym
    rejsie po Mazurach albo sztuczną grotę na wodnej atrakcji Disneylandu.
    Wszystko pod kontrolą. Dynamiki ani ekspresji nie ma nawet w reakcji
    osób na zdjęciu. Ot, siedzą i patrzą przed siebie. Pozwolę sobie dla
    porównania pokazać inne zdjęcie z łódką na wodzie. Zdjęcie bardzo
    słabe technicznie (strzał "z biodra") http://tiny.pl/hj21x .

    > "Prezenyuje wszystko" ???
    > Jakie wszystko ? Lodka, dwie osoby i duzo skal - to jest dla Ciebie
    > wszystko ?

    Ja tam jeszcze widzę motyw pejzażu w świetle skalnej bramy, stan
    pogody i fakturę oraz strukturę skały. I to chyba rzeczywiście
    wszystko. Jeśli jest coś więcej, to już nie na tym zdjęciu.

    Marku, nie ma się co zaperzać. Jak na tę grupę krytyka wydaje się
    merytoryczna i raczej nikt nie potraktował tego jako pretekstu do
    leczenia kompleksów czy wzmacniania ego ;).
    Moim zdaniem warto spróbować przed publikacją w takim kontekście
    spojrzeć na swoje dzieło z dystansem. W końcu to nie obrazek ze
    wspólnej wycieczki, więc nie poruszy "tych samych strun" :). Zresztą,
    nawet te same wycieczki każdy przeżywa inaczej.

    --
    Marek

  • 70. Data: 2012-01-30 15:55:17
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 29 Sty, 22:39, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > To mu powiedz, że jest taki gość, który wie wszystko, bo właśnie
    > skończył 33 lata i że ten gość mówi, że w sztuce nie było jeszcze
    > wszystkiego.
    >
    > marek

    Raczej mu nie powiem.
    Ja sie raczej zastanawiam, czy tzw. "krytyka sztuki" osiagnela juz
    swoje apogeum, czy jeszcze mozna cos tutaj wymyslec ?

    Jak poczytasz pare recenzji tego mistrza, to bedziesz wiedzial, co mam
    na mysli...