  • 1. Data: 2012-01-27 19:46:05
    Temat: Fajna fotka ?
    Od: Marek <m...@g...com>

    http://mwisniewski.flog.pl/wpis/4155551/algavre

    Co sadzicie ?

  • 2. Data: 2012-01-27 19:51:59
    Temat: Re: Fajna fotka ?
    Od: "Qkam" <q...@o...pl>

    Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:be32ed4b-57de-45f0-b845-89b547918ae7@t7g2000vbg
    .googlegroups.com...
    > http://mwisniewski.flog.pl/wpis/4155551/algavre
    >
    > Co sadzicie ?

    Góra troche przytlacza. Ja bym wykadrowal do tego przejscia z jasnych skal w
    ciemne.

    Qkam

  • 3. Data: 2012-01-27 20:12:47
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-27 20:46, Marek pisze:
    > http://mwisniewski.flog.pl/wpis/4155551/algavre
    >

    > Co sadzicie ?

    Fajne miejsce. Fotka zwykła.

    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2012-01-27 20:53:12
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 27 Sty, 21:12, quent <x...@x...com> wrote:

    > Fajne miejsce. Fotka zwykła.
    >
    > --
    > Qwww.elipsa.info

    Miejsce zwykle - kazdy ma do tego dostep.
    Wystarczy pojechac do Portugalii, Algarve ...i sie fotografuje...

    Tylko...zrob taka fotke...nooo... ?

  • 5. Data: 2012-01-27 20:58:06
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-27 21:53, Marek pisze:

    > Miejsce zwykle - kazdy ma do tego dostep.
    > Wystarczy pojechac do Portugalii, Algarve ...i sie fotografuje...
    >
    > Tylko...zrob taka fotke...nooo... ?

    Sam sobie odpowiedziałeś, wystarczy pojechać.

    JD

  • 6. Data: 2012-01-27 21:07:36
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 27 Sty, 21:58, JD <j...@g...com> wrote:

    > Sam sobie odpowiedziałeś, wystarczy pojechać.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > JD

    Glupio mi zachwalac moje dzielo, ale, oprocz tego, ze to jest ogolnie
    dostepne miejsce, wystepuja jeszcze takie elementy, jak : swiatlo,
    kompozycja ( bylem w drugiej lodce) , robione z reki - jednak jest
    ostrosc, duzo szczescia i dobry sprzet ( Pentax 6x7).
    Wrazenie uczestnictwa w podrozy...

    Mnie sie wydaje, ze jest to niezle ujecie, ale...przyjmuje krytyke...

  • 7. Data: 2012-01-27 21:13:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-27 21:53, Marek pisze:
    > Tylko...zrob taka fotke...nooo... ?

    Nooo pstryk. I już. Choć nie już, bo krzywe, należałoby zrekadrować.
    Sorry, ale mamy rok 2012 i takie zdjątka nie wywołują podniecenia gdzieś
    od dziesięciu lat :)

    A miejsce... trzeba mieć te tysiąc złotych, poklikać trochę w tanich
    przelotach i tyle.

    --
    pozdrawia Adam
    /lustro jest dla mnie źródłem chwil szczęścia i wzruszeń/

  • 8. Data: 2012-01-27 21:19:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-27 22:07, Marek pisze:
    > Glupio mi zachwalac moje dzielo, ale, oprocz tego, ze to jest ogolnie
    > dostepne miejsce, wystepuja jeszcze takie elementy, jak : swiatlo,

    Akurat wyjątkowo nudne.

    > kompozycja ( bylem w drugiej lodce) ,

    Nic szczególnego, do tego krzywe.

    > robione z reki - jednak jest
    > ostrosc,

    Przy 1/1000 :)

    > duzo szczescia i dobry sprzet ( Pentax 6x7).

    A zrobić Ci takie samo komórką? Serio.

    --
    pozdrawia Adam
    /manieryzm subiektywistyczny, eklektyczna, wtórna empiria fizykalizmu

  • 9. Data: 2012-01-27 22:08:04
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Qkam napisał:
    > Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Góra troche przytlacza.

    Chyba o to właśnie chodzi.

    m.

  • 10. Data: 2012-01-27 22:18:01
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > http://mwisniewski.flog.pl/wpis/4155551/algavre
    >

    > Co sadzicie ?

    Przeczytalem najpierw wypowiedzi.
    Myslalem, ze jak napisales ze jest swiatlo i fajne miejsce to bedzie jakies
    interesujace zdjecie.
    Cos z klimatem, a tu..., nic niezwyklego, kadr poprawny, swiatlobylo mocne
    (to jedyna zaleta swiatla w tym zdjeciu).
    Wyobraz sobie jesli potrafisz jakby ta skala wygladala gdyny swialo padalo
    na nia z góry pod ostrym katem i bylo mniej ostre. Zwyczajne zdjecie z
    wycieczki jakich setki.